ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Palacky

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De ligging van het hotel in het autovrije gedeelte is geweldig, met een prachtige omgeving om van te genieten. Helaas was er geen parkeergelegenheid beschikbaar, ondanks dat dit van tevoren specifiek was aangevraagd vanwege de handicap van mijn vrouw. Het idee om 800 tot 900 meter met bagage te moeten lopen en dan ver weg te moeten parkeren was niet bepaald aantrekkelijk. Het leek erop dat er slechts drie parkeerplaatsen beschikbaar waren, die 10 minuten rijden waren en we hadden blijkbaar vier weken van tevoren moeten reserveren. Het hotel bood geen enkele hulp of alternatieve oplossingen aan. De receptiemedewerkster leek ongeïnteresseerd en we voelden ons niet welkom. Ondanks onze anticipatie op een bezoek aan deze prachtige stad, hebben we uiteindelijk besloten om niet in te checken en te vertrekken. Al met al, een slecht zakelijk inzicht en een gebrek aan klantvriendelijkheid en gastvrijheid van het hotel, met weinig interesse in het tevreden stellen van gasten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Graag wil ik een speciale shout-out geven aan mevrouw Jana Maršáková en alle medewerkers van het hotel. Na mijn verblijf realiseerde ik me dat ik enkele persoonlijke spullen was vergeten. Gelukkig nam mevrouw Maršáková direct actie en zorgde ervoor dat mijn spullen veilig werden bewaard en netjes naar mij werden teruggestuurd. De gastvrijheid die ik heb ervaren was ongekend: vriendelijk, attent en zeer behulpzaam. Het hotel zelf straalt rust uit, is brandschoon en creëert een zeer aangename sfeer - een plek waar ik graag naar terug zou keren. Dankjewel voor alles!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel is gelegen aan de levendige boulevard en bereikbaarheid met de auto is beperkt. Parkeren moet vooraf worden geregeld met het hotel of gasten moeten elders in Vary een parkeerplaats zoeken. Het hotel beschikt over meerdere verdiepingen, maar gelukkig is er een lift beschikbaar. Helaas is er geen lift naar het tussenverdieping waar het ontbijt wordt geserveerd, wat lastig kan zijn voor bijvoorbeeld gasten met een kinderwagen. Bij aankomst was de receptioniste wat verward en leek niet erg professioneel. Tijdens ons verblijf eind november waren we onaangenaam verrast dat de verwarming in de kamer was uitgeschakeld, wat vooral ongemakkelijk was voor ons gezien we een baby bij ons hadden. Het hotel bood tegen betaling een kinderbedje aan, maar dit was niet comfortabel omdat er ligbedden in plaats van matrassen werden gebruikt. Gelukkig verbleven we slechts één nacht, gezien de staat van het meubilair in de kamer, met bevlekte tapijten en vuile muren, alhoewel het bed en de badkamer wel schoon waren. Over het algemeen is dit hotel voldoende voor gasten met bescheiden verwachtingen en geschikt voor een kort verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling! Bij aankomst bleek onze kamer totaal niet overeen te komen met wat we geboekt hadden. De ruimte was onaangenaam, bijna kaal, erg gehorig en het slot op de deur werkte niet goed. Ik zou hooguit 20 euro willen betalen voor zo'n accommodatie. Helaas leek het personeel niet open te staan voor mijn opmerkingen en klachten. Gelukkig konden we nog op tijd van hotel wisselen en elders verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een fantastische ervaring was dit! Ik ben helemaal weg van dit product. ⭐️⭐️⭐️



© 2007-2025 ReisChecker.nl