ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Elite Residence

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het eten in dit restaurant was helaas teleurstellend. De portie penne als hoofdgerecht was zo klein dat het meer leek op een bijgerecht. Bovendien was het erg druk, waardoor we lang moesten wachten voordat ons eten werd geserveerd. De prijzen voor de drankjes waren onredelijk hoog gezien de locatie. Hoewel de kamers in orde waren, liet de douche te wensen over door het gebrek aan waterdruk en de beperkte ruimte.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ons gezin verbleef hier twee nachten in een familiekamer, gelegen in het oudere deel van het hotel. Helaas kregen we een andere kamer dan geboekt, die schoon was maar waar de badkamer zeer gedateerd en klein was, met schimmel in de hoeken. Dit was nogal onaangenaam. Ook de kitchenette, inclusief een vervallen kookplaat, kon wel een opknapbeurt gebruiken. Het ontbijt was redelijk, maar de organisatie liet te wensen over. Door de Coronamaatregelen mochten gasten bijna niets zelf pakken; alles werd voor je opgeschept door slechts twee medewerkers. De manager liep rond maar leek weinig te doen. Als je iets vergat, moest je weer achteraan in de rij aansluiten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit prachtige hotel is gemakkelijk te bereiken en bevindt zich op slechts een korte wandeling van de tramhalte die je in een mum van tijd naar Venetië brengt. Het personeel is vriendelijk en de algehele uitstraling van het hotel is uitstekend. Bovendien is het centrum van Mestre ook snel te voet te bereiken. Een kleine tegenvaller is dat er extra kosten verbonden zijn aan het gebruik van de spa en andere faciliteiten. Wel verdienen ze een pluspunt voor de parkeergelegenheid!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De houding van het hotelmanagement is schokkend onverschillig. Toen mijn partner onverwacht ziek werd met een besmettelijke aandoening, heb ik herhaaldelijk geprobeerd het verblijf te verzetten, zelfs bereid om extra te betalen. Ondanks talloze pogingen om contact op te nemen, weigerden ze elke vorm van medewerking. De manager bleef angstvallig uit het zicht en gaf geen fatsoenlijke reactie. In plaats daarvan leken ze er de voorkeur aan te geven dat een besmettelijke ziekte zich verspreidde onder gasten en medewerkers in plaats van één enkele uitzondering toe te staan op mijn verzoek tot omboeking. Als dit hun normale werkwijze is, adviseer ik toekomstige gasten om zich te wapenen met desinfectiemiddelen en handschoenen bij het eten. Het idee dat dit hun benadering is van hygiënische veiligheid doet je al walgen bij het idee van een bezoek aan de sauna of het ontbijt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was een regelrechte teleurstelling, zowel qua kwaliteit als prijs. Onze 'superieure' kamer stond in schril contrast met de ruimere 'normale' kamer die onze dochters kregen toegewezen. Zelfs onze meterkast leek groter dan de zogenaamde 'superieure' zolderkamer. Het balkon was zo klein dat je er amper kon draaien. Het personeel was niet bepaald vriendelijk of behulpzaam. Bij aankomst werden we op onvriendelijke wijze gevraagd om onze auto op een piepklein plekje te parkeren vanwege de drukte. Bij het uitchecken moesten we maar liefst €176,- betalen voor 3 nachten, inclusief kosten voor onze hond (€25,- per nacht), parkeren op een postzegel (€15,- per nacht) en een biertje en Sprite uit de bar waarvan de prijzen niet waren aangegeven, maar naar schatting €56,- bleken te zijn. Voor de prijs van ruim €1.300,- voor 2 kamers gedurende 3 nachten was de kwaliteit van dit hotel ver ondermaats. Als het aankomt op prijzen, verdient het hotel misschien 4 sterren, maar wat betreft de algehele ervaring is zelfs 2 sterren nog te veel.



© 2007-2025 ReisChecker.nl