ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Santa Costanza

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De beoordeling van vier sterren is wat mij betreft niet verdiend. Het ontbijt was prima, maar bij aankomst uit Nederland moesten we wachten tot 14.00 uur voordat we konden inchecken, terwijl we er al om 11.00 uur waren. Dat was een flinke tegenvaller.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamer was helaas aan de kleine kant, maar wel goed schoongemaakt. Jammer genoeg miste het een balkon, al hadden sommige kamers deze wel. De afstand tot het centrum was te ver om te voet af te leggen. Gelukkig was het personeel vriendelijk en behulpzaam.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het personeel is erg gastvrij en staat altijd voor je klaar, al laat de locatie te wensen over. De kamers zijn weliswaar gedateerd en compact, maar worden goed onderhouden. Helaas laten de bedden en matrassen veel te wensen over.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel adverteert zichzelf als een 4-sterrenaccommodatie, maar in werkelijkheid voelt het meer als een 2 à 3-sterrenverblijf. Onze ervaring met de kamers varieerde; terwijl ze schoon waren en dagelijks werden schoongemaakt, was de eenpersoonskamer erg klein en ook nog eens €100 duurder dan verwacht. De bedden waren matig en de kamers hadden de neiging om erg warm te worden. Het ontbijt liet ook te wensen over, met weinig tot geen fruit en een overvloed aan zoete broodjes en cake. Gelukkig was er wel een optie voor glutenvrij eten beschikbaar. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, wat zeker een pluspunt was. Hoewel de ligging net buiten het centrum prima was, voelde het toch iets te ver om comfortabel te zijn. Gelukkig maakte de Free Now app het gemakkelijk om betaalbare taxi's te regelen, zoals onze rit naar Vaticaanstad voor slechts €19,00 met 3 personen. Al met al was het een redelijk verblijf in het hotel, maar het voldeed niet helemaal aan de verwachtingen die werden geschept door de 4-sterrenaanduiding.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens ons recente verblijf in dit hotel hebben we helaas een minder prettige ervaring gehad. Bij aankomst merkten we meteen dat de airco in onze kamer niet werkte, terwijl dit wel aangegeven stond bij de boeking. Toen we dit meldden bij de receptie, werden we niet vriendelijk behandeld en kregen we te horen dat de airconditioning uitgeschakeld was vanwege energiebesparing, zonder enige vorm van begrip of hulp. Onze kamer op de 6e verdieping was een zolderkamer met slechts een klein dakraam, waardoor het moeilijk was om te ventileren en de nachten erg warm waren. Gelukkig heeft TUI snel ingegrepen en ons een andere kamer toegewezen, waarvoor we hen dankbaar zijn. Het viel ons echter op dat de betreffende receptionist ons vervolgens negeerde, wat onze ervaring niet ten goede kwam. Over het algemeen was dit verblijf niet wat we gewend zijn van TUI. Normaal gesproken hebben we goede ervaringen met TUI, maar deze keer was teleurstellend. Hopelijk verbetert de service en gastvrijheid in de toekomst.



© 2007-2025 ReisChecker.nl