ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Trentina

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Over het algemeen gezien is de accommodatie redelijk, zolang je geen hoge verwachtingen hebt. De kamers tonen hier en daar tekenen van slijtage en zouden baat hebben bij een upgrade van de deuren, maar gelukkig doet de airconditioning zijn werk naar behoren. Helaas ontbreekt er een lift naar de bovenste verdiepingen, wat voor mij geen issue was maar voor mensen met beperkte mobiliteit wel een obstakel kan vormen. Het ontbijtbuffet is vrij eenvoudig, maar het feit dat hier geen extra kosten voor worden gerekend is een pluspunt. Wat betreft het personeel bij de receptie, de ervaringen wisselen: sommigen zijn beleefd en hulpvaardig, terwijl anderen wat meer terughoudend zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De locatie van de accommodatie is uitstekend, maar helaas waren er veel negatieve zaken. De tweepersoonskamer was niet erg ruim en het comfort van het bed liet te wensen over. Er was slechts één stopcontact in de kamer, dat ook nog eens niet werkte en bovendien bij de voordeur zat. De muren en het raam waren vies en hadden dringend een opknapbeurt nodig. De badkamer leek verouderd en gaf een onhygiënisch gevoel. Zelfs de voordeur leek meer op een deur uit de jaren '70. De beloofde ontbijtservice zou om 7.30 uur beginnen, maar pas om 8 uur was het nog gesloten en bood het slechts enkele items van lage kwaliteit aan. Al met al, ik zal hier zeker niet terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was absoluut een teleurstelling. De kamers zagen er helemaal niet uit zoals op de foto's, ze waren verouderd en versleten, net als alle andere faciliteiten. Mijn kamer had geen normaal raam, alleen een paar kleine dakramen die uitkwamen op het dak. Bovendien liepen er enorme leidingen dwars door de kamer aan het plafond. Er is dringend renovatie nodig. De persoon bij de receptie op de eerste dag was vriendelijk, maar de persoon die er op de tweede dag was, leek totaal ongeïnteresseerd en kon nauwelijks communiceren. Ze negeerde elke vraag en was absoluut niet behulpzaam of attent. Het ontbijt was zeer karig, er was zelfs geen koffie en de medewerker was nergens te bekennen, dus we konden zelfs niet om koffie vragen. Gelukkig is de locatie redelijk goed en zijn er voldoende transportmogelijkheden in de buurt. Maar al met al was dit verreweg mijn slechtste hotelervaring ooit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een teleurstellende ervaring op vakantie met mijn partner: de kamer, het ontbijt en het hotel in zijn geheel waren verre van wat we hadden gehoopt. De balkondeuren vielen bijna uit elkaar en de airconditioning was kapot en niet te repareren, waardoor we vastzaten op een snikhete 28 graden. De douche was krap en het bed bestond eigenlijk uit twee losse bedden met een matras die steeds uit elkaar schoof, waardoor een diepe kloof ontstond. Slapen was een nachtmerrie, niet alleen door de hitte, maar ook door het gehannes met de bedden. Het ontbijt was ook geen hoogvlieger, met beperkte keuze en kleffe ham die al te lang in de warmte had gestaan. Zelfs de koffie uit vieze kopjes die de ober onhandig serveerde, kon het niet goedmaken. Het hotel zelf was ook in slechte staat, waarschijnlijk al twintig jaar geen renovatie gezien. Kortom, geen aanrader en absoluut geen waar voor je geld. Het was een grote teleurstelling en ik zou het ten sterkste afraden aan anderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een prachtig hotel met uitstekende dienstverlening en een stijlvolle kamer.

Melden


Reisperiode: oktober 2014

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

prima plek, ontbijt iets minder, maar verder niks op aan te merken. goed genoeg voor een overnachting

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl