ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Florida

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn ervaring bij het Florida Hotel in Venetië was niet helemaal wat ik ervan had verwacht. De kamer was kleiner dan verwacht en kwam niet overeen met de foto's op de website. De staat van de kamer liet ook te wensen over; vuile muren, een gevaarlijk mini-bad, roestige kranen en oud meubilair. Zelfs de handdoeken leken niet verschoond. Het kostte moeite om de toegangsdeur te openen, wat in eerste instantie al voor frustratie zorgde. De receptionist, die erg formeel overkwam, maakte de ontvangst niet bepaald hartelijk. Het ontbijt, hoewel inbegrepen bij de kamerprijs, werd verzorgd door twee onvriendelijke dames die niet vies waren van roddels en onderlinge gemene opmerkingen. Ondanks deze minpunten lag het hotel wel op een goede locatie, dicht bij het treinstation, en had het schone lakens, handdoeken (wanneer ze waren vervangen), airconditioning en een föhn. Het was jammer dat deze positieve aspecten overschaduwd werden door de vele tekortkomingen die ik heb ervaren tijdens mijn verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel ademt geschiedenis, en dat is te merken. De gevel, de kamers, de gangen - alles ademt nostalgie. Gelukkig compenseert de fantastische locatie dit ruimschoots, aangezien het slechts op een steenworp afstand van het treinstation ligt. De service is ook uitstekend: dagelijkse schoonmaak en vriendelijk personeel. Helaas laten de wat verouderde faciliteiten en de onrealistische foto's op boekingssites zoals Booking.com wat te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Naar mijn mening is het eigenlijk best wel in orde. De ligging op slechts een steenworp afstand van het station is erg handig en er zijn verschillende smakelijke eetgelegenheden in de directe omgeving. Ondanks de negatieve beoordelingen, heb ik het als erg comfortabel ervaren. Vooral de individueel regelbare airconditioning was een leuke feature. Het enige wat een beetje lastig was, is dat je eerst bij een ander hotel moet inchecken voordat je toegang hebt tot de accommodatie. Gelukkig voelde het wachtwoordslot op de deur wel degelijk aan. Een paar kleine minpuntjes zijn dat de badkamer behoorlijk krap is, er te weinig stopcontacten zijn en het geluid van buiten slecht wordt buitengehouden. Vooral de badkamer is niet al te ruim, zeker voor lange mensen, en de douchekop lekt voortdurend. Gelukkig is het geluid nauwelijks waarneembaar als je de douchekop een beetje draait.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Mijn beoordeling van het hotel is iets verminderd vanwege mijn ervaring tijdens het ontbijt. Helaas voelde ik me daar niet helemaal welkom, aangezien het personeel nogal gehaast was en me leek te negeren. Echter, in de cafetaria was het personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ze herinnerden me er vriendelijk aan dat het nog maar 15 minuten duurde voordat het ontbijt zou eindigen, hoewel ik dat al wist. Ik was om 10:15 uur aanwezig, terwijl het ontbijt tot 10:30 uur was. Maar desondanks leken ze toch gestrest en geïrriteerd dat ze nog moesten werken. Ik vind het niet gepast dat het personeel zo reageerde, vooral als ze tot 10:30 uur zouden moeten werken. Het was jammer dat ze mijn stemming verpestten met hun onvriendelijke houding en gezichten. Overigens was het hotel zelf prima. 's Nachts was het rustig en het bed was comfortabel. Alles was schoon en het uitzicht vanuit mijn kamer op de binnenplaats met prachtige daken was aangenaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Welkom in een nachtmerrie. Ondanks dat ik op de hoogte was van de negatieve beoordelingen, besloten we toch te gaan vanwege de betaalbaarheid. Het bleek een regelrechte ramp te zijn, het was verreweg het slechtste hotel waar ik ooit geweest ben. Laten we beginnen met de lichtpuntjes: de prijs was redelijk, de locatie was uitstekend, de lakens en handdoeken waren schoon en de badkamer was in orde. De dames die het ontbijt verzorgden, werkten efficiënt en professioneel. Daarentegen was de rest van de ervaring een complete nachtmerrie. Er lijkt duidelijk een managementprobleem te zijn. Tijdens het ontbijt zag ik hoe een receptionist de dames die de tafels bedienden afblafte omdat ze niet snel genoeg zouden werken vanwege wachtende gasten. Het echte probleem was echter dat er simpelweg te weinig zitplaatsen waren voor de overweldigende hoeveelheid gasten. Het was een chaotische en onprettige ervaring. En dat was niet het enige. Om in te checken moesten we naar een ander hotel en werden we begroet door onbeleefde en arrogante medewerkers. Onze kamer rook naar schimmel en rook, de airconditioning was een grap en de voorzieningen waren gebrekkig. Het ontbijt was een gevecht om eten en een fatsoenlijke tafel te bemachtigen, waarbij gasten zelfs eten van elkaar pikten. Al met al, als ik het over kon doen, zou ik zeker investeren in een betere accommodatie dan hier verblijven. Het was een nachtmerrie die ik liever niet meer herhaal.

Melden


Reisperiode: augustus 2019

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging8
  • Voorzieningen7

Het was een heel fijn hotel, heel erg mooi in Venetë. Het is wel lastig te vinden. Ik ben er 1 week geweest. Die hele week heb ik me vermaakt en had zelfs nog wel langer willen blijven als dat had gekund. Volgend jaar ga ik hier weer heen!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl