ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Cristallo

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het personeel van dit hotel is echt fantastisch. Van de receptiemedewerkers tot het personeel in het restaurant en de schoonmakers, iedereen was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer was prachtig en voorzien van alle luxe die we nodig hadden. Het ontbijt was overvloedig en heerlijk, en ze waren zelfs zo attent om voor mij een cappuccino met lactosevrije melk te maken. Het diner was uitstekend! Er is genoeg parkeergelegenheid en de locatie van het hotel is perfect als je verschillende plaatsen wilt bezoeken. Wij hebben genoten van uitstapjes naar Assisi, Gubbio en Spello. We kijken er nu al naar uit om weer terug te keren naar dit hotel voor nog een heerlijk weekend vol ontdekkingen in deze prachtige steden. Bedankt en tot ziens!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel heeft een klassiek uiterlijk dat enigszins verouderd aandoet, wat me verraste gezien de 4-sterrenbeoordeling. De kamer was ruim met een moderne badkamer, maar het was teleurstellend dat de haardroger niet werkte. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en smakelijk, maar het diner viel wat tegen (de paddenstoelenrisotto bleek meer gekookte rijst met champignons dan een echte risotto). Het personeel was uiterst vriendelijk en hulpvaardig, en er was voldoende parkeergelegenheid bij een uitstekende locatie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een uitstekende accommodatie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik had een teleurstellende ervaring in dit hotel. Hoewel de website een luxe uitstraling beloofde, bleek de werkelijkheid verouderd, lawaaiig en gedateerd. Zowel de kamers als het hotel zelf lieten te wensen over. Het ontbijt en diner waren beneden alle peil. Voor mij geen herhaling meer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het personeel was erg vriendelijk, maar de staat van het hotel liet te wensen over. Ondanks dat de regendouche kapot was, konden we gelukkig toch douchen door gebruik te maken van de handsproeier. De airconditioning liet te wensen over, maar de luidruchtige luchtverversing zorgde wel voor wat verkoeling tijdens het slapen in een kamer met twee tweepersoonsbedden. Gelukkig kon de dame van het hotel ons een goed restaurant aanbevelen voor het avondeten, aangezien het eten in het hotel zelf niet mogelijk was. Het ontbijt was echter prima in orde. Er is zeker potentieel, maar er moet nog flink wat werk verzet worden om de kwaliteit van het hotel te verbeteren.



© 2007-2025 ReisChecker.nl