ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Center 1-2-3

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Hoewel de ingang en receptie van het driesterrenhotel wel oké waren, liet de kamer veel te wensen over. De deur die moeilijk openging, het verwaarloosde meubilair en een tafel die eigenlijk niet geschikt was als bureau vanwege de versleten staat. De kamer leek niet goed schoongemaakt te zijn, met hier en daar haren in de badkamer. Ook was de kamer erg klein, zonder raam of bidet, en duidelijk aan renovatie toe. Mijn advies zou zijn om de kamer grondig op te knappen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamer leek een vochtige geur te hebben en was doordrongen van een muffe geur. De airconditioning werd alleen op verzoek bij de receptie ingeschakeld en de temperatuur kon niet worden aangepast, zelfs niet na herhaaldelijk verzoek. De optie voor een ontbijt bij de boeking bleek echter zonder ontbijt te zijn! Zelfs slapen in trainingspak was te koud. In de kamer was er maar één stopcontact beschikbaar in de badkamer, er ontbraken lepeltjes en mokken in de kamer. Op ons verzoek kregen we slechts twee wegwerpbare papieren bekers en één houten roerstaafje voor 4 dagen. Het is ronduit belachelijk. P.S. Als militair heb ik op missies in Kosovo of Afghanistan betere omstandigheden gehad in termen van dienstverlening dan hier voor het geld dat we betaalden voor onze vakantie! Er was geen WiFi in de kamer, alleen bij de receptie. De kamer in de kelder had een raam aan het plafond en kon niet worden geopend om wat zonlicht binnen te laten. Op de foto's van het hotel stonden een zwembad, sauna en spa! Een dag voor aankomst kregen we een e-mail waarin stond dat vanwege doorlopende renovaties de genoemde faciliteiten gesloten zouden zijn (pure oplichterij). Dit was echt een grote teleurstelling! Hopelijk zal niemand zich meer laten misleiden door de locatie, prijs of valse positieve recensies.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstellende verblijfservaring was dit zeg! Het is duidelijk dat de kwaliteit van deze beoordeling niet overeenkomt met de veronderstelde 3-sterrenstatus van deze accommodatie. De badkamer was een regelrechte nachtmerrie, met een kapot toilet dat water lekte en ons de hele nacht wakker hield. Gelukkig hebben ze ons naar een andere kamer verplaatst, maar het geluid van het lekkende toilet achtervolgde ons nog steeds. De matrassen waren goed, maar de kussens waren onbeschrijfelijk slecht! Het ontbreken van een garderobe, zeep in de dispensers en een verouderde airconditioning droegen ook niet bepaald bij aan een aangenaam verblijf. Tel daarbij op een deken met verdachte vlekken en je hebt alle ingrediënten voor een rampzalig verblijf. Het enige lichtpuntje was het vriendelijke en behulpzame personeel, maar dat maakt de andere gebreken helaas niet goed. Mijn advies? Vermijd deze accommodatie als de pest.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ideaal gelegen hotel voor reizigers die met de trein aankomen, op slechts een korte loopafstand van station Rome Termini. De omgeving biedt handige voorzieningen zoals supermarkten, bushaltes, trams, bars en restaurants. Onze kamer was voorzien van een comfortabel tweepersoonsbed en was brandschoon en geluidsdicht, waardoor we heerlijk konden ontspannen na een dag vol sightseeing! Het personeel was uiterst vriendelijk en stond altijd klaar om ons te helpen met onze vragen en verzoeken om informatie. Een echte aanrader voor een zorgeloos verblijf!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na het lezen van wat reviews die niet zo positief waren, geef ik deze accommodatie slechts één ster. Ongeveer een maand geleden had ik een boeking bij hen gemaakt, maar kreeg ik op een zondag een bericht van mijn bank dat mijn kaart om veiligheidsredenen was geblokkeerd. Ik nam direct contact op met de accommodatie om de situatie uit te leggen en vertelde dat ik maandag een nieuwe kaart zou kunnen doorgeven. De medewerker verzekerde mij dat alles in orde zou komen zodra ik de nieuwe kaart had en beloofde dat mijn reservering ongewijzigd zou blijven. Toen ik maandag belde, kreeg ik een medewerker aan de lijn met een buitenlands accent. Tot mijn verbazing vertelde deze medewerker mij dat het bedrag was veranderd en dat ik niet langer recht had op het ontbijt dat oorspronkelijk was inbegrepen. Kortom, de manier waarop ik als gast behandeld werd was verre van hoffelijk en gastvrij. Deze ervaring was teleurstellend en getuigde van een totaal gebrek aan flexibiliteit en begrip vanuit de accommodatie. Ik kan het dus niet aanbevelen aan anderen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl