ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Grand Panoramic

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service3

Bij aankomst in het hotel ontdekten we dat er geen kamer was gereserveerd voor onze dochter. Hierdoor moesten we twee nachten samen met onze 15-jarige dochter slapen voordat we eindelijk een eigen kamer kregen. Het eten was erg eentonig, met drie dagen op rij hetzelfde ei-gerecht als hoofdgerecht. De service was onbeleefd en het eten was vaak koud. Normaal gesproken klagen we niet snel en proberen we altijd tevreden te zijn tijdens onze reizen, maar dit keer waren we teleurgesteld. We gaan jaarlijks op vakantie en hebben nog nooit eerder zo'n slechte ervaring gehad met de keuken van een hotel. Geen aanrader!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6

Dit hotel is ideaal gelegen voor het verkennen van Toscane en Montecatini. Het diner is prima, maar niet spectaculair. Het ontbijt is wat eentonig en beperkt, wat na enkele dagen kan gaan vervelen. Het gebrek aan fruitsalade en chocolade is opvallend. Het personeel is echter vriendelijk en gastvrij. Vroeg in de ochtend, vanaf 6u30, kan het nogal lawaaierig zijn vanwege de activiteiten gericht op busreizigers. Het zwembad is eenvoudig en de kwaliteit van de kamers varieert sterk. Er is slechts één badhanddoek beschikbaar in de badkamer, maar alles is wel schoon. Ons verblijf was over het algemeen bevredigend, maar voldeed niet helemaal aan onze verwachtingen. Ondanks de vermelding van 'slowemotion' op de menukaart, voelden we ons toch wat gehaast tijdens het diner. Het tempo waarop de gerechten werden geserveerd en de borden werden weggehaald, zelfs als niet iedereen klaar was, vonden we storend.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service9

De kamers in dit hotel variëren sterk in grootte en kwaliteit. Ongeveer een kwart van de kamers is klein en niet echt aan te raden. De beste kamers zijn die met een balkon op de hoeken. Je kunt dagelijks rekenen op schone handdoeken en het personeel is vriendelijk. Als je aan de voorkant slaapt, kun je last hebben van verkeerslawaai, luidruchtige vakantiegangers, vroeg werkend personeel en vroeg vertrekkende bussen. Het Italiaanse ontbijt is redelijk goed voor een hotel in dat land. Het diner is eenvoudig, maar lekker. Het saladebuffet kan wel wat afwisseling gebruiken. De satelliet-tv stelt helaas niet veel voor.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging5
  • Service3

Mijn ervaring met dit hotel komt absoluut niet overeen met de 4-sterrenbeoordeling. Hoewel het eten lekker is en het personeel in het restaurant vriendelijk is, was mijn verblijf verpest door de houding van de receptiemedewerker. Onze kamer was te warm, had maar één raam en zowel de airconditioning als de badkamer ventilatie werkten niet. De hitte en benauwdheid maakten het bijna onmogelijk om goed te slapen. Het verzoek om van kamer te veranderen of de airconditioning te repareren werd afgedaan met excuses, leugens en desinteresse. De klantonvriendelijkheid en onverschilligheid van het management hebben mijn vakantie flink verpest en ik zal zeker niet meer terugkeren naar Hotel Panoramic.



© 2007-2025 ReisChecker.nl