ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Salus

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ondanks de twijfels die we hadden vanwege enkele minder positieve beoordelingen, is ons verblijf in dit hotel gelukkig allesbehalve teleurstellend geweest. Onze kamer voor drie personen was precies goed - niet te groot, niet te klein - gewoon perfect! Hoewel het 's nachts wat warm kon worden, hadden we verder geen klachten. De badkamer, bedden en algemene staat van de kamer waren allemaal naar behoren. Een bijkomend pluspunt van dit hotel is de gunstige ligging nabij metrolijn M3, slechts een paar haltes verwijderd van het bruisende centrum van Milaan en de prachtige Duomo.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is perfect voor een kort verblijf, maar eerlijk gezegd zou het ook geschikt zijn voor een langer verblijf. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam, tot aan het aanbieden van een paraplu toen het begon te regenen. De kamer was brandschoon, inclusief het beddengoed, handdoeken en badkamer. De gangen roken heerlijk en waren WiFi beschikbaar in het hele hotel. Ook was er een televisie op de kamer. De locatie is uitstekend, met de metro op loopafstand en een supermarkt praktisch naast de deur. Alles was zeer comfortabel, met een 24/7 receptie en dat allemaal voor een redelijke prijs. Ik zou dit hotel persoonlijk ten zeerste aanbevelen en de negatieve recensies die ik heb gelezen links laten liggen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De klantenservice van de receptioniste liet te wensen over en er was sprake van ongepast gedrag. Het verblijf vond plaats in de nacht van 1 op 2 september 2024. Over het algemeen was het hotel redelijk naar verwachting.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Na het lezen van verschillende recensies waren we lichtelijk bezorgd, maar die zorgen bleken ongegrond te zijn. Bij aankomst in ons geboekte kamer met gedeelde badkamer kregen we de aangename verrassing aangeboden om kosteloos te upgraden naar een kamer met een eigen badkamer. Een mooi gebaar. De kamer was ruim, brandschoon en in uitstekende staat. Misschien zou de toevoeging van airconditioning een pluspunt zijn, maar gelukkig was er een ventilator aanwezig. De locatie van de accommodatie is iets verwijderd van het centrum, maar dit is makkelijk op te lossen met een korte metrorit van 25 minuten. Als je kijkt naar waar voor je geld, dan mag je niet verwachten dat je in een luxehotel zoals het Hilton verblijft als je slechts €50 betaalt. Het is jammer dat sommige mensen zo streng kunnen oordelen over het werk van anderen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn recente verblijfservaring was ontzettend teleurstellend. Ondanks dat we een tweepersoonskamer hadden geboekt en deze bevestigd was tijdens ons telefoongesprek, beweerde de receptioniste bij aankomst dat er geen reservering was gemaakt. De manier waarop hij ons behandelde was zeer onbeleefd en onverschillig, waardoor we uiteindelijk zonder slaapplek achterbleven. Er werd ons verteld over een code die we schijnbaar moesten hebben, maar hierover was ons geen informatie gegeven tijdens het boeken via de telefoon. We voelden ons totaal in de steek gelaten en konden enkel beroep doen op vriendelijke voorbijgangers om ons te helpen bij het vinden van een andere plek om te overnachten, nadat de faciliteit ons in de steek had gelaten. Ik zou deze plek absoluut niet aanbevelen, zelfs niet aan mensen die er toevallig langslopen. Het ongemak dat ze ons bezorgd hebben, was ronduit teleurstellend en frustrerend.



© 2007-2025 ReisChecker.nl