ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Plaza

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Na een afwezigheid van 18 jaar keerde ik terug naar Umbrië voor werk en verbleef in het Plaza Hotel. Ik kan oprecht zeggen dat ik een fantastische ervaring heb gehad. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, vooral Celeste die altijd paraat stond om aan mijn wensen te voldoen. Een pluim voor jullie allemaal! De 24-uurs fitnessruimte, heerlijk ontbijt en smakelijk diner maakten mijn verblijf compleet. Vanaf nu beschouw ik jullie als mijn thuis in Umbrië. Tot ziens!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik geef deze accommodatie ruim 4 sterren, misschien eerder 4 stalsterren. De badkamer laat nogal te wensen over met een deur die amper opengaat zonder het bidet te raken, een badkamerlampje dat lijkt te concurreren met een kelderlamp, en geen raam of afzuigkap te bekennen. De haardroger lijkt meer op een luchtblazer dan iets anders. De geluidsisolatie in de kamer is ver te zoeken, elk klein geluid van zowel binnen als buiten het hotel is duidelijk hoorbaar. Het bed is voorzien van een matras dat zijn naam niet waardig is, je slaapt bijna beter op de grond zonder het zeezieke gevoel. De zogenaamde spa-services zijn beperkt: het niet-bestaande zwembad, de fitnessruimte die je met een vergrootglas moet zoeken, en slechts één van de twee wellnessfaciliteiten (Turks bad en sauna) die operationeel zijn. De 'ontspanningsruimte' voelt aan als het Noordpoolgebied, misschien aangenaam voor Eskimo's, maar voor de gemiddelde gast eerder oncomfortabel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik verbleef onlangs in een hotel dat, ondanks de netheid en vriendelijkheid van het personeel, helaas teleurstelde. De inrichting leek uit de jaren 90 te komen en miste een modern tintje. Maar wat mijn ervaring echt verpestte, was het ontbijt. Na 30 jaar reizen had ik nog nooit zoiets meegemaakt. Toen ik om 8.00 uur beneden kwam, waren de tafels niet gedekt en moest ik mezelf bedienen met wat er op de foto stond. Het personeel was nergens te bekennen en ik moest zelfs mijn eigen tafel dekken. Het idee dat een viersterrenhotel zo'n service zou bieden, verbaasde mij enorm. Misschien is het een idee om op zijn minst een vriendelijke huisdier toe te voegen aan de ontbijtzaal om de ervaring te verbeteren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is echt een pareltje! De kamers zijn stijlvol ingericht en perfect geluiddicht, waardoor je echt tot rust kunt komen. De schoonmaakservice is ongeëvenaard en zorgt ervoor dat je verblijf vlekkeloos verloopt. Een speciale vermelding verdient het restaurantpersoneel, met Marco en zijn team aan het roer. Zij zorgen voor culinaire hoogstandjes en een onvergetelijke eetervaring. Een shout-out naar Celeste, Martina en de andere receptionisten die altijd met een glimlach paraat staan. Mijn persoonlijke ervaring was meer dan uitstekend, een absolute aanrader!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een fantastische culinaire ervaring gehad in het restaurant van dit hotel. Hier proef je authentieke Italiaanse smaken die je nergens anders vindt. Een absolute must-visit voor fijnproevers!



© 2007-2025 ReisChecker.nl