ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Amarcord

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De medewerkster die daar werkt, is nogal onaangenaam en spreekt je op een harde toon toe in het Italiaans. Het voelt alsof je ongewenst bent en haar rust verstoort, alsof je ongenode gast in haar huis bent. Gelukkig was er één vriendelijk en behulpzaam personeelslid, de jongeman die 's avonds bij de receptie stond (tevens de enige die Engels spreekt). Helaas hield het warme water 's avonds op met werken en werd er geen oplossing geboden behalve wachten en hopen op verbetering. De locatie is redelijk goed, maar over het algemeen kan ik eerlijk gezegd niet zeggen dat mijn verblijf een goede hotelervaring was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Onze overnachting in het hotel midden in Palermo was een bijzondere ervaring. De hartelijke eigenaar en de schone accommodatie gaven ons meteen een warm welkom. Helaas liet het personeel een steekje vallen, met name de nachtreceptionist was wat onbeleefd. Toen we midden in de nacht terugkwamen, moesten we contant betalen omdat hij geen wisselgeld had, wat voor ongemak zorgde. En hoewel de eigenaar ons bij aankomst vertelde dat het ontbijt was inbegrepen, was er tijdens het ontbijt gedoe over wat we hadden uitgekozen met zijn collega. De reactie van de verantwoordelijke dame was nogal ongepast en onvriendelijk. Dit gedrag deed afbreuk aan de anders positieve ervaring in het hotel. Het gevoel van gewaardeerde gasten veranderde snel in een gevoel van ongemak. Dit was een teleurstelling, aangezien we eigenlijk van het hotel hadden kunnen genieten als niet voor deze vervelende incidenten. Dit heeft ons doen besluiten dat we hier helaas niet meer zullen terugkeren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Op zaterdagmiddag om 14.00 uur wilden we eigenlijk gewoon ontspannen toen we aankwamen, maar helaas was dat onmogelijk vanwege de constante werkzaamheden die bezig waren. Zelfs rond middernacht bleef het luide geklets ons rust verstoren! Daarnaast was het parkeren ook een gedoe; we moesten 12 euro betalen voor een dag terwijl we eigenlijk 18 euro moesten afrekenen nadat we de hotelinformatie hadden gelezen. Als we gewoon op straat hadden geparkeerd, waren we slechts 10 euro kwijt geweest! Bovendien werd ons verteld dat ze onze auto naar het hotel zouden brengen, maar toen we de volgende ochtend belden, hingen ze gewoon op en moesten we de auto uiteindelijk zelf ophalen. Afspraken nakomen blijkt dus een uitdaging voor hen te zijn! Al met al, een ervaring om snel te vergeten en nooit meer terug te keren!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel biedt absoluut waar voor je geld. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en efficiënt. De ligging is perfect, op een steenworp afstand van het mooie Massimo-theater en andere populaire attracties. Vanaf het treinstation is het eenvoudig te bereiken, zelfs te voet. De kamer was knus, netjes en voorzien van handige faciliteiten zoals een koelkast en haardroger. Alleen de badkamer was iets minder naar mijn smaak vanwege de wat gedateerde uitstraling. Mijn algehele ervaring was zeer positief en ik zal zeker terugkomen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het hotel bevindt zich op de eerste verdieping, met een receptie die te bereiken is via een oude lift en een ietwat duistere ingang. Dit geeft het een eigenaardige uitstraling. De kamer is netjes, maar de badkamer is erg verouderd. Ondanks dat we een rolstoeltoegankelijke kamer hadden geboekt, bleek de lift en de deur van de kamer niet geschikt voor rolstoelen. De handgrepen in de badkamer voor mindervaliden waren erg roestig. Het ontbijt is niet aan te raden, aangezien je slechts een voorverpakt croissantje krijgt met een kuipje jam. Het personeel is over het algemeen beleefd, met uitzondering van één dame die nogal onbeschoft was, zowel tegen gasten als tegen de medewerker van de autohaal- en brengservice. Ze weigerde zelfs het kenteken door te geven aan de garagemedewerker omdat ze vond dat dat niet haar verantwoordelijkheid was. Het initiële ontvangst was positief, met een zeer behulpzame dame die ervoor zorgde dat onze auto snel werd opgehaald. Op verzoek van de manager heb ik mijn initiële opmerking verwijderd, aangezien hij het niet eens was met mijn beoordeling. Over het algemeen vriendelijk personeel en het hotel is gunstig gelegen in het centrum van Palermo, wat zeker een groot pluspunt is.



© 2007-2025 ReisChecker.nl