ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Grand Plaza & Locanda Maggiore

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij mijn aankomst in het hotel merkte ik al snel op dat de kamer niet schoongemaakt was en het personeel leek nogal gestrest en onbeleefd. Gelukkig was het personeel bij de receptie wel vriendelijk. Het hotel is gelegen in het levendige centrum van Montecatini, met nabijgelegen bars die luide muziek spelen tot in de late uurtjes of live optredens hebben tot wel 02.00 uur. Dit zorgde ervoor dat ontspannen en slapen vrij lastig was. Bovendien dien je extra te betalen voor parkeergelegenheid, wat ik wat teleurstellend vond voor een hotel met 4 sterren. In vergelijking met andere hotels vond ik dit hotel zeker ondermaats. De positieve recensies die ik vooraf had gelezen, begreep ik dan ook totaal niet. Al met al kan ik dit hotel niet aanraden aan anderen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De locatie midden in het centrum is ideaal, vooral omdat het verkeersvrij is. De accommodatie wordt goed onderhouden en de kamers zijn brandschoon. Het personeel is ontzettend vriendelijk en bij het zwembad wordt u hartelijk ontvangen door een dame die ervoor zorgt dat u volledig kunt ontspannen met de kiosk- en ligstoelservice. Ook is er een zwembad met hydromassage wat heerlijk is. Wij komen absoluut nog eens terug!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Tijdens onze reis in augustus 2024 verbleven we een week in dit hotel als onderdeel van onze rondreis. We hadden gekozen voor halfpension, in de hoop te genieten van heerlijk Italiaans eten met een 5-gangenmenu, zoals beloofd in de verleidelijke foto's. Helaas was de werkelijkheid niet zo rooskleurig. Het eten liet veel te wensen over, met een teleurstellend menu en zelfs simpele gerechten zoals een fatsoenlijke salade ontbraken. De saus bij het vlees had een vreemde smaak en het dessert kon niet tippen aan de Italiaanse normen. Gelukkig was het ontbijt nog enigszins bevredigend, daarom krijgt dit hotel van mij twee sterren. Het personeel was wel vriendelijk en probeerde het gebrek aan kwaliteit te compenseren. Alsof dat nog niet genoeg was, hadden ze in het hotel slechts één werkende lift, die ook nog eens kapot ging tijdens een feestdag, wat ons als gasten op de vierde verdieping sterk heeft beïnvloed! Het hotel is duidelijk toe aan een grondige renovatie. De eetzaal vertoonde schimmel op de muren en de kamers waren in slechte staat, met kapotte douchedeuren, lekkende kranen en tapijten die onfris roken. De netheid liet ook te wensen over, aangezien de kamers niet goed werden schoongemaakt. Mijn advies: vermijd dit hotel totdat het grondig gerenoveerd is! Laat u niet verleiden door de locatie of de verouderde foto's op de website.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel heeft een fantastische locatie en een vriendelijke service. De accommodatie is uitstekend en biedt een heerlijke rustige sfeer. De bedden zijn comfortabel en als je rechtstreeks boekt, krijg je ook nog eens een goede prijs-kwaliteitverhouding.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Tijdens onze reis hebben we twee nachten doorgebracht in dit hotel en ik moet zeggen dat het me goed beviel. De kamer was in orde, hoewel de airco nogal luidruchtig was. Desondanks was de kamer schoon en de bedden comfortabel. Het ontbijt bood een ruime keuze en ook het diner stelde niet teleur. De ligging van het hotel was ook goed, al was er wel wat geluidsoverlast van het plein achter het hotel. Al met al verdient dit hotel zeker vier sterren.



© 2007-2025 ReisChecker.nl