ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Miramare

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens mijn verblijf in dit hotel met all-inclusive formule heb ik een geweldige ervaring gehad. Het personeel was uiterst vriendelijk en gastvrij, met Stefania aan het roer en haar team stond klaar om elk probleem op te lossen en aan elke behoefte te voldoen. Het bed was comfortabel, de kamer voldeed aan de verwachtingen en het eten was uitstekend. Ik ben er zeker van dat ik terug zal komen, ook al was ik alleen, heb ik veel mensen ontmoet die ook verbleven, dus er was altijd wat te doen. Er was animatie in het hotel en op het strand. Vriendelijkheid, hoffelijkheid en hun persoonlijke aanpak maakten echt het verschil. Ze kwamen zelfs me ophalen bij het treinstation bij aankomst en vertrek. Geweldig werk, ga zo door! ❤️

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het interieur van het gebouw schreeuwt om vernieuwing: slechts één verouderde lift die dient als servicelift voor personeel en vuilnis, beperkte doucheruimtes, luidruchtige airconditioners, onvoldoende isolatie en verouderde voorzieningen in de kamers. Het ontbijt laat te wensen over met de teleurstellende koffie, repetitieve dessertkeuzes en een gebrek aan variatie. Lunch en diner waren een wisselvallige ervaring, met matige gerechten die geleidelijk verbeterden na klachten. De kamers zijn basic maar functioneel, misten echter een koelkast. Hoewel er voldoende schoongemaakt werd, kon de eindschoonmaak beter. Het personeel verdient lof voor hun harde werk, maar over het algemeen voldoet het hotel niet aan de verwachtingen die horen bij een driesterrenaccommodatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik heb besloten dat mijn volgende bezoek niet zal plaatsvinden, vanwege de ongeorganiseerde uitstraling van de kamers bij aankomst en vertrek. Het beheer van voedselintoleranties liet ook te wensen over, met een voorbeeld waarbij ik werd geadviseerd een gerecht niet te eten vanwege mogelijke besmetting. Opvallend was ook het gebrek aan aandacht voor details, zoals fruit dat niet goed gewassen was en het vergeten drankje. De veronderstelde kinderspeelruimte onthulde zich als een opslagruimte waar je zelfs een kunstzinnige afbeelding van een vuilnisbak kon bewonderen. De airconditioning in de kamers was ondermaats gezien de geluidsoverlast van de voorbijrazende trein. Het stapelbed voor kinderen leek meer op een hindernisbaan dan een slaapplek. Een hotel moet gerund worden met passie en deskundigheid, niet met spontane obers die de boel runnen alsof het een legerkazerne is. Ondanks dit alles, was het ontbijt wel van goede kwaliteit met voldoende keuzemogelijkheden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Samen met mijn partner en onze 1-jarige zoon hadden we een onvergetelijk verblijf in dit prachtige hotel. Het team was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, waardoor we ons direct welkom voelden. Ze hebben er alles aan gedaan om ons te verwennen en ons verblijf perfect te maken. Dankzij hen is onze eerste gezinsvakantie een herinnering om nooit te vergeten. Bedankt voor alles!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is een pareltje! Elke dag geniet je van heerlijke maaltijden met diverse vis- en vleesgerechten, en ook het ontbijt is niet te versmaden. De service is top, altijd met een glimlach en super efficiënt. En dan hebben we het nog niet eens gehad over het geweldige animatieteam, die ene met de bril is echt te gek! Het strand is slechts een paar stappen verwijderd en ziet er piekfijn uit. Kortom, hier ben je aan het juiste adres voor een paar relaxte en ontspannende dagen vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging5
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Tijdens een deel van de zomervakantie hebben we verbleven in dit hotel, waar we gebruik maakten van het volpension arrangement. Miramare is een gezellig familiehotel dat voornamelijk Italiaanse toeristen trekt. Het is een goede plek om je Italiaans bij te spijkeren, maar minder ideaal als je de taal niet spreekt. Het eten was niet bijzonder spectaculair. Hoewel water en huiswijn inbegrepen waren, liet de kwaliteit van de huiswijn te wensen over en besloten we een ander flesje te kopen. Het menu bood keuze uit slechts 2 eenvoudige voor- en hoofdgerechten, dus verwacht geen culinaire hoogstandjes! De schoonmaak liet soms iets te wensen over, met beddengoed dat eens in de 3 dagen werd vervangen en het tafellinnen inclusief servet slechts één keer per verblijf. Het personeel was echter zeer vriendelijk en behulpzaam. In het begin moesten we wennen aan het geluid van de passerende trein, maar dit werd al snel normaal. Het hotel ligt op loopafstand van het station, waar regelmatig treinen stoppen. Het strand is goed bereikbaar en op het nabijgelegen plein in Marotta is elke avond wel wat te beleven. Het is er gezellig, maar vooral populair bij wat oudere mensen en gezinnen met jonge kinderen. Kortom, het is zeker geen Rimini, maar voor ons was dit precies wat we zochten.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl