ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Bled

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Bij aankomst hadden we wat moeite om het hotel te vinden, gezien de recente naamswijziging naar het Daniela Hotel. Het gebouw straalde vroeger grandeur uit als eersteklas hotel, maar nu was duidelijk te zien dat het zijn glans verloren had. Helaas lieten de kamers te wensen over, met problemen zoals een moeilijk te openen raam, niet-functionerende airconditioning en een onafgedekt pucci-reservoir in de badkamer. Ondanks het gemelde lek in de douche, leek het personeel door de drukte in augustus niet direct actie te kunnen ondernemen. Gelukkig kwamen de vriendelijke en hulpvaardige managers ons te hulp, die zelfs laat in de avond nog aanwezig waren. Ze gaven ons waardevolle tips voor een uitstekend restaurant genaamd Il Tempio di Minerva, regelden een reservering en zorgden voor onze terugreis met de pendeldienst. Het restaurant bleek uiteindelijk een fantastische ervaring te zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is werkelijk prachtig, met een gastvrije sfeer en uitstekende dienstverlening. De kamers zijn ingericht in een stijl die perfect past bij het historische karakter van het gebouw, waardoor we ons echt ondergedompeld voelden in de sfeer van de locatie. Het uitzicht vanaf de mooie dakterrassen en zitjes is adembenemend. Het ontbijtbuffet in de ochtend was verrukkelijk. Helaas werd onze ervaring enigszins verstoord door een grote groep rumoerige Franse studenten/tieners, die zich nogal onbeleefd gedroegen jegens andere gasten. Gelukkig leek het erop dat dit gedrag uiteindelijk werd aangepakt. Al met al hebben we enorm genoten van ons verblijf en zouden graag terugkeren naar dit hotel. We zouden het zeker aanraden aan anderen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het hotel in Bled ligt op slechts 8 minuten afstand van het dichtstbijzijnde metrostation. Hoewel het personeel uiterst vriendelijk en hulpvaardig was, kampt het gebouw zelf met ernstige verwaarlozing en diverse hygiënische en structurele issues. Van versleten deuren en schimmelige muren tot loshangend behang, de problemen stapelden zich op. De badkamer en douche vertoonden schimmel, de wc-deksel paste niet goed en er waren geen afvoerstoppen, resulterend in onaangename geuren. Het gebrek aan netheid werd benadrukt door het aanwezige stof in de kamer, terwijl het meubilair minimaal was - er ontbrak zelfs een kledingkast voor het uitpakken van bagage. De telefoon en televisie werkten niet naar behoren, en hoewel er beloofd werd dat het hotel momenteel gerenoveerd wordt, bood dit geen excuus voor de reeds genoemde problemen. Een lichtpuntje was het uitgebreide en voortreffelijke ontbijt dat geserveerd werd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Uitstekend verblijf gehad in dit hotel,



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel straalt nostalgie en karakter uit en ademt een vintage sfeer, met een charmante ouderwetse touch. Het is misschien niet het meest brandschone verblijf, maar het hartelijke personeel compenseert dit ruimschoots met hun toewijding om jouw verblijf zo comfortabel mogelijk te maken.



© 2007-2025 ReisChecker.nl