ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel La Villa Degli Argentieri

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij het serveren van diepvriespizza, is het belangrijk om eerlijk te zijn naar je klanten toe. Helaas had ik een slechte ervaring, waarbij de pizza niet goed viel en ik het niet kon opeten terwijl ik honger had. Ik heb dit gemeld aan het personeelslid bij de kassa, maar er werd niet adequaat gereageerd. Ik vond de €10 die ik ervoor betaalde niet rechtvaardig gezien de kwaliteit van de pizza, die ook nog van twijfelachtige origine leek te zijn. Het feit dat ik alles moest betalen, zonder tegemoetkoming, deed me afvragen of dit de juiste manier van omgaan is met Italiaanse gasten. Misschien is het beter als je alleen Engelse klanten bedient die tevreden zijn met het gebodene. Het probleem was niet eens de kruiden, aangezien ik normaal gesproken daar geen last van heb, maar wel van de slechte kwaliteit van het deeg en de inhoud van de zogenaamde pizza's die jullie serveren. Het personeel leek eigenwijs en onbeleefd, en toonde weinig begrip voor mijn klachten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De kamer liet veel te wensen over. Hoewel de airco nog enigszins functioneerde, liet de rest te wensen over. De televisie was kapot en ondanks de belofte daar iets aan te doen, is dat nooit gebeurd. De douchekop en de douchedeur waren beide kapot, en ook de verlichting in de badkamer liet veel te wensen over. Dit hotel heeft nog flink wat werk te verrichten om de kwaliteit van de kamers te verbeteren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik heb geen overnachting gehad in dit hotel, maar ben alleen even langs geweest in de gezellige straatbar. Het personeel was erg vriendelijk, maar helaas was ik teleurgesteld in het eten. Alles leek uit de vriezer te komen en de prijzen waren absurd hoog. Zo rekenden ze bijvoorbeeld 12 euro voor gnocchi met pesto en 11 euro voor een diepvriespizza. Ik kreeg niet het gevoel dat er verse gerechten werden geserveerd en daarom kan ik het helaas niet aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Helaas moest ik mijn verblijf annuleren omdat ik per ongeluk de verkeerde data had geboekt. Toen ik mijn fout ontdekte en contact met hen opnam voor incheckinstructies, bleek dat er geen beschikbaarheid was voor onze daadwerkelijke reisdata. Gelukkig waren ze erg begripvol en boden ze alternatieve opties aan, en hielpen ze me zelfs met het regelen van een terugbetaling. In mijn ervaring bieden de meeste hotels in Italië geen restitutie, dus dit was een aangename verrassing. Als ik ooit weer in de buurt ben, zal ik zeker overwegen om hier te verblijven vanwege hun vriendelijke en behulpzame service.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij onze aankomst hebben we gemeld dat de airconditioning niet functioneerde, maar de oplossing die ze boden was geen verbetering. Dit zorgde voor een oncomfortabele nacht vanwege de hoge luchtvochtigheid. Het ontbijt liet ook te wensen over, met voedsel dat niet vers werd gehouden en vaak oud werd geserveerd tegen het einde van de sessie. Veel gasten hebben geklaagd over de slechte wifi-verbinding. De kamers zelf waren klein en vertoonden tekenen van achteruitgang. Deze accommodatie kan het best beschreven worden als een eenvoudig hotel, met de enige positieve eigenschap van de locatie. Het lijkt verstandig om dit als een last resort te beschouwen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl