ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Petit Chateau

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ons verblijf in het Petit Chateux in Montecatini Terme was helaas niet bepaald positief te noemen. De kamer op de begane grond bleek zeer gehorig te zijn, met als gevolg dat we de eerste avond tot laat in de nacht werden gestoord door het geschreeuw van een dame. De tweede avond, toen we rond 22:00/22:30 wilden douchen voordat we gingen slapen, werd dezelfde dame kwaad en beschuldigde ons van het maken van herhaalde bonkgeluiden tegen de muren. Op de laatste avond, rond 03:00/04:00 uur in de ochtend, werden we opnieuw opgeschrikt door geschreeuw, wat ervoor zorgde dat we niet meer konden slapen. Wat betreft het bed, wordt het hoog tijd dat het matras met prehistorische veren wordt vervangen. Dit is niet alleen voor het comfort, maar ook voor de hygiëne van essentieel belang.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De ervaring overtrof helaas de verwachtingen. De keuken liet te wensen over, er hing een vreemde schimmelgeur en de netheid liet veel te wensen over. Daarbovenop was de eigenaar ook nog eens onbeschoft. Het ontbijt was teleurstellend en zelfs water was niet inbegrepen. De matrassen waren versleten en het leek alsof er dringend iets moest veranderen. Zelfs in Calabrië ben ik nog nooit zo'n teleurstellende accommodatie tegengekomen. Het is onbegrijpelijk hoe deze plek zonder goede voorzieningen volledig verhuurd kan worden. Ik zal hier nooit meer terugkeren en raad het ten zeerste af.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Vandaag wil ik mijn feedback met je delen over mijn recente ervaring. Helaas was het niet zoals ik had gehoopt. De accommodatie was teleurstellend en voldeed niet aan mijn verwachtingen. De kamers waren verouderd en niet goed onderhouden, wat resulteerde in een onaangename omgeving. Ik was geschokt toen ik 's avonds een ongenode gast, in de vorm van een kakkerlak, in de douche aantrof. Het zelfbedieningsontbijt bestond uit twee ingepakte croissants en wat zakjes kruidenthee, wat de algehele ervaring niet ten goede kwam. Het spijt me te zeggen dat ik zelden zulke onaantrekkelijke en onhygiënische faciliteiten heb meegemaakt tijdens mijn verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

We verbleven met een cadeaubon (we hadden weinig keuze) en kregen 1 overnachting, ontbijt en een wellnesservaring (die helaas werd vervangen door een diner omdat de thermale baden gesloten waren in deze periode). Waar moet ik beginnen? Een nachtmerrie voor mij als iemand met een ernstige stofallergie: overal stof in de kamer. Ik ben meteen naar de apotheek gerend om antihistaminica te halen, anders was ik ziek geworden. Het ontbijt was bijna onbestaand met 2 verpakte croissants op het bureau in de kamer en twee eenzame crackers met vuile, plakkerige bestek die waarschijnlijk niet waren afgewassen sinds de vorige gast. Het bed voelde als slapen op de grond vanwege het ongemak. Voor het diner werden we naar een ander hotel gestuurd dat samenwerkte met hen, het eten leek op schoolkantinevoedsel, zonder enige keuzemogelijkheid en een niet al te vriendelijke serveerster. Kortom, een nachtmerrie van een verblijf... nooit meer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn verblijf in dit hotel met een Smartbox was een complete nachtmerrie. De kamer was oud en vies, met beschadigd parket, muren vol ringen en eindeloos stof, en zelfs twee spinnen in de badkamer. Het Smartbox-pakket beloofde fietsverhuur, snacks en ontbijt, maar de fietsverhuur was niet opzegbaar op de laatste dag zonder kosten (heel klantvriendelijk). De snacks bestonden uit twee bedorven ruikende boterhammen en ingepakte ontbijtproducten - vers was blijkbaar geen optie. Kortom, een totaal gebrek aan respect voor de klant. Het is verbazingwekkend hoe de eigenaar haar gasten durft te behandelen, misschien schaamt ze zich zelfs, gezien haar afwezigheid bij het uitchecken.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl