ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Terranova

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik heb in totaal drie nachten doorgebracht in Hotel Terranova, verdeeld over twee verschillende kamers. De uitstraling van het hotel en de inrichting van de kamers en badkamers zijn wat ouder, maar daardoor zijn de kamers en de (roze betegelde) badkamer iets ruimer dan in veel moderne budgethotels. De bedden zijn comfortabel; bij het tweepersoonsbed deel je samen een groot laken als dekbed. Er is een koelkast en een kluis op de kamers en de netheid is prima (maar het moet niet te precies worden genomen). Bagage kan eventueel worden achtergelaten in de lobby tot het inchecken vanaf 14:00 uur en het personeel bij de receptie houdt hier een oogje in het zeil. Het is een charmant, klein typisch Italiaans hotel waar het personeel veel taken tegelijk uitvoert - receptiediensten, ontbijtbereiding, enzovoort. De ligging is echt super centraal in Olbia en er zijn tal van restaurants en winkels in de buurt. Het ontbijtaanbod is prima; voornamelijk veel verschillende soorten Italiaanse lekkernijen. De broodkeuze (alleen toast en zeer droog stokbrood) en het aanbod van groenten (alleen matig verse cherrytomaten) zouden wat uitgebreider mogen zijn - over het algemeen zijn er echter genoeg dingen om genoeg te eten (vleeswaren, kaas, hardgekookte eieren, jam, honing, muesli, yoghurt, ...). Conclusie: Voor Olbia is dit een hotel met een goede prijs-kwaliteitverhouding op een super centrale locatie. Ik zou dit hotel opnieuw boeken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een van de grootste pluspunten van dit hotel is de locatie. Het hotel ligt perfect in het centrum, wat ideaal is voor het verkennen van de omgeving. Hoewel het interieur wat gedateerd is en het ontbijt eenvoudig, biedt het toch een goede prijs-kwaliteitverhouding.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Bij aankomst in het hotel werden we zeer onvriendelijk behandeld. De persoon bij de receptie was hooghartig en allesbehalve vriendelijk tegen ons. Dit alles omdat we de 'domme' fout maakten om om een factuur voor de kamer te vragen. Bij een volgend bezoek aan de receptie vroegen we opnieuw naar onze factuur en benadrukten we de matige ontvangst. Het enige antwoord van de manager was: "Ik weet het niet, het is niet mijn schuld." Hoewel dat waar kan zijn, vind ik het onbegrijpelijk om €500 te betalen voor 3 nachten en zo behandeld te worden. Een schouderophalen was alles wat we kregen na dit gesprek. Afgezien daarvan is de locatie van het hotel erg goed en zijn de kamers prima in orde.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het enige pluspunt van dit hotel is de ligging. De kamers en badkamers zijn verouderd en klein. Echter, het absolute dieptepunt is het ontbijt. Zelden heb ik zo'n slechte en karige ontbijtservice meegemaakt. Hoewel er een koffiemachine aanwezig was, werd er slechts oploskoffie geserveerd met opgewarmd water. Een regelrechte ramp. Ik heb niets gegeten en ben elders gaan ontbijten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Helaas liet het bed te wensen over qua comfort en was de douche nogal minimalistisch... net zoals de badkamer zelf. Alleen super slanke mensen zouden zich daar op hun gemak voelen... zelfs voor hen voelt douchen als een workout. Gelukkig was de klantenservice uitstekend en was het ontbijt meer een patisserie met allerlei lekkernijen in plaats van een stevige maaltijd. Het personeel was buitengewoon vriendelijk... En natuurlijk kon de locatie niet beter zijn, midden in het bruisende centrum met talloze eetgelegenheden, bars en wandelmogelijkheden. Maar een oase van rust was het niet



© 2007-2025 ReisChecker.nl