ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel De La Ville

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is een prachtige oase van elegantie en stijl, met een onberispelijke service van uiterst vriendelijk personeel. De ligging is ongeëvenaard, slechts op steenworp afstand van zowel het station als Viale Ceccherini. Het ontbijt is een ware traktatie, met zorgvuldig samengestelde details die het verschil maken. De spa en massageruimte zijn doordacht en goed georganiseerd, waardoor het verblijf echt ontspannend is. Een absolute aanrader voor een luxueuze ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ons verblijf duurde drie nachten en we waren zeer tevreden over de locatie, die ideaal was ten opzichte van het stadscentrum. Het personeel begroette ons hartelijk, met name Claudia, die opviel door haar beleefde en vriendelijke benadering. Mijn dochter was ook erg gecharmeerd van haar. Nadat we een dagje op pad waren geweest, was het heerlijk om terug te keren naar het hotel en te ontspannen bij het zwembad, wat vooral onze dochter enorm kon waarderen. Het ontbijt was een feest, met lekkere vlechtjes en mini-chocoladedonuts die speciaal in de smaak vielen bij het jonge gezelschap.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik geef niet snel negatieve beoordelingen, maar dit “viersterrenhotel” is er echt geen waard. We hadden een executive kamer geboekt voor € 230 per nacht – € 1800 voor een week, belastingen inbegrepen. Bij aankomst in de kamer zagen we echter schimmel op de muren, een kapotte airconditioning, een douchebak die niet werkte en een zolderkamer met een verwarmluchtuitlaat. Na ons ongenoegen kenbaar te hebben gemaakt, kregen we de dag erna een upgrade naar een superior kamer. Helaas maakte dit geen verschil: het was gewoon een kamer in de schaduw met een klein balkon met uitzicht op het treinstation (met het voortdurende lawaai van passerende treinen). De kamers waren duidelijk toe aan renovatie; de bedden waren versleten en de matrassen voelde als veren. Er is nog heel wat werk aan de winkel voordat ik dit hotel zou aanbevelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Mijn vriendin en ik genoten van ons verblijf in dit hotel, vooral van het prachtig gerenoveerde deel waar we verbleven. Het interieur was echt een lust voor het oog, met behoud van originele details die het karakter van het gebouw benadrukten. Helaas viel de buitenkant een beetje tegen in vergelijking met het interieur, omdat het wat onderhoud kan gebruiken. Hoewel dit slechts kleine details zijn, kunnen ze het totaalbeeld beïnvloeden. In mijn kamer waren er bijvoorbeeld kapotte tegels in de douche die niet echt pasten bij de prijs van de suite. Het ontbijt daarentegen was van topkwaliteit, helemaal passend bij de standaard van een viersterrenhotel. Vooral de ruime selectie aan glutenvrije producten verdient lof, ook al waren ze individueel verpakt om besmetting te voorkomen. Tot slot wil ik het personeel een compliment geven, ze waren allemaal uiterst vriendelijk en professioneel in hun service.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het gebouw ziet er prachtig uit, maar het is helaas niet goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers vanwege de vele trappen. De kamers zijn aan de kleine kant en daarom niet ideaal voor gezinnen met jonge kinderen die in een kinderwagen zitten. Het ontbijt liet te wensen over doordat er weinig verse producten waren en bijna alles bevroren leek. Hoewel honden welkom zijn tegen betaling, mogen ze niet mee naar de ontbijtruimte. Helaas hing er een onaangename rioollucht in de douche, waarvan ons werd verteld dat dit in Riccione een bekend probleem is, hoewel ik hier in mijn 15 jaar dat ik in deze plaats kom nog nooit eerder van heb gehoord. De schoonmaak liet te wensen over doordat de lakens niet werden verschoond, de vloeren er vies uitzagen en het bed ontzettend oncomfortabel was. Ook werden de voorzieningen zoals douchegel, toiletpapier en doekjes niet regelmatig bijgevuld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging3
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

Bij aankomst gaf dit hotel een goede eerste indruk, maar pas op voor de ligging naast het treinspoor. Overdag lijkt dit geen probleem te zijn, maar 's nachts passeert ongeveer elke vijftien minuten een sneltrein, wat resulteert in een oorverdovend lawaai alsof de trein dwars door de kamer rijdt. Niet bepaald een rustgevende ervaring. Daarnaast is er geen traditionele eetzaal aanwezig; gasten dineren onder een rieten overkapping in de tuin, die slechts gedeeltelijk beschermt tegen zon en regen. Niet de meest comfortabele setting. Ondanks dat we jaarlijks naar Riccione gaan, is dit het enige hotel dat we ten zeerste afraden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging4
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is onderdeel van dezelfde hotelketen als het prestigieuze "Atlantic" hotel, maar de ervaring is totaal anders. Het was bijna onmogelijk om te slapen vanwege de ouderdom en slechte isolatie van het pand. Alsof dat nog niet genoeg was, lag het hotel ook nog eens pal naast het spoor waar de treinen richting Bari (in Zuid-Italië) razendsnel voorbij raasden, en het leek alsof ze dwars door de kamer reden. Het diner werd geserveerd onder een eenvoudige strooien pergola, wat verre van gezellig was en niet te vergelijken met een sfeervolle eetzaal. Nee, er zijn absoluut betere opties beschikbaar.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl