ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Santoli

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik snap echt niet waar die negatieve recensies vandaan komen. Wij waren juist heel tevreden en vonden de prijs ook nog eens redelijk. In plaats van elk klein detail te bekritiseren, is het beter om je te focussen op de positieve punten. Het personeel was vriendelijk, de kamers waren schoon en het ontbijt was prima in orde. Eerlijkheid duurt het langst. Wij vertrekken hier met een positief gevoel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een teleurstellende ochtendervaring: Het ontbijt was helaas niet om over naar huis te schrijven. Het aanbod van jam in grote potten was onhandig en onhygiënisch, er was een gebrek aan boter en de glazen leken meer op shotglaasjes. De croissants waren oud en de melk in de koelkast was bijna gestremd. Het fruit was verlept en er was slechts een beperkte keuze aan brood. De streekproducten waren oké, maar niet om over naar huis te schrijven. Al met al was het ontbijt verre van bevredigend. De receptioniste kon zelfs geen betalingsbewijs uitprinten, wat de situatie nog ongemakkelijker maakte. Het personeel leek over het algemeen niet goed opgeleid of professioneel genoeg. De kamer was ook wat verouderd, vooral de badkamer, en de kamers waren te warm met oncomfortabele kussens. Het enige lichtpuntje was het restaurant, waar we wel konden genieten van een goed diner. Al met al geen aanrader voor gasten die gewend zijn aan uitstekende service!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onverwacht nam mijn vrouw ons mee naar een luxe wellnesshotel voor een 3-daags arrangement. Hoewel de romantische beschrijving me nieuwsgierig maakte, bleek bij aankomst op 4-8-2024 dat de eerste indruk van het hotel somber was. Om haar niet teleur te stellen, hield ik mijn mond en liet me verrassen. Het wellnesspakket bevatte een mysterieus programma en het halfpension diner bood een keuze uit 3 voorgerechten. Het gerecht dat ik kreeg leek echter meer op ziekenhuisvoedsel dan een culinaire ervaring, en de prijs ervan was belachelijk hoog. Na deze teleurstellende lunch besloot ik niet verder te eten. Ondanks dat we ervaren zijn in de horeca en zelfs beide kinderen als chef-koks hebben, kon het wellnessprogramma ons ook niet bekoren. De veelgeprezen hydromassagebaden bevonden zich in een bedompte kelder die rook naar verstikkende schimmel. De kamer waarin we verbleven bracht nog meer teleurstelling met zich mee, met een constante rioolgeur afkomstig uit de badkamer gedurende ons hele verblijf. We hebben uiteindelijk slechts twee keer gegeten en nauwelijks geslapen vanwege de ervaring in deze nachtmerrie van een hotel. De grootste schok kwam toen mijn vrouw €600 moest betalen voor dit rampzalige verblijf. Een prijs die in mijn ogen pure waanzin was. De lovende recensies die ik vooraf had gelezen leken een compleet ander verhaal te vertellen. Dit hotel verdient niet zijn vermeende sterrenstatus en zou eigenlijk vermeden moeten worden. Het idee van 'slow food' hier is ronduit lachwekkend, aangezien het eten verre van geweldig was. Ik wil benadrukken dat dezelfde tweepersoonskamer die we hadden geboekt, elders werd aangeboden voor een fractie van de prijs op TripAdvisor. Dit roept de vraag op: waarom?!?!?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een betoverende locatie, omgeven door weelderig groen en verfrissende natuur ervaringen! Dit hotel is tot in de puntjes verzorgd, met ruime en lichte kamers die milieubewust zijn ingericht en een vleugje kunst en kleur hebben. De slowfoodkeuken is van topkwaliteit en biedt voor elk dieet een smakelijke optie. Parkeren is hier ruim en gratis, en het hoogtepunt is dat je vanuit je kamer zo in een badjas naar de Porretta-spa kunt gaan, waar het thermale water zorgt voor functionele, innovatieve en regenererende ervaringen. Deze dagen waren werkelijk magisch en uniek! En dit alles op slechts een steenworp afstand van het levendige en georganiseerde stadscentrum!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel biedt een topkwaliteit ervaring met attente service die voldoet aan al je behoeften. Mijn verblijf in de laatste week van augustus was uitermate positief, ondanks een klein misverstand dat snel werd opgelost door de manager. Mijn hele groep, bestaande uit drie families, heeft echt genoten. Het restaurant in het hotel is een aanrader met voortreffelijke gerechten en een uitmuntende service. Hoewel de kamers enigszins gedateerd zijn, bieden ze voldoende comfort voor wie niet al te veeleisend is. Al met al een 3-sterren hotel dat zeker de moeite waard is om te bezoeken.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl