ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Centro

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Hoewel de kamer en het bed comfortabel zijn, laat dit hotel veel te wensen over op andere gebieden. Het probleem met de koude douche was ontzettend teleurstellend en de reactie van de receptioniste was ronduit onprofessioneel. Daarnaast klopt de bewering van een 24-uurs receptie niet, wat voor verwarring en ongemak zorgt. De beperkte toegankelijkheid van het hotel en het gebrek aan roomservice zijn ook minpunten. Tot overmaat van ramp loopt de receptioniste soms zonder mondkapje rond. Al met al is dit hotel slechts twee sterren waard, als er meer aandacht zou worden besteed aan de kwaliteit van de dienstverlening, zou het zeker beter kunnen presteren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De ligging van het hotel is absoluut ideaal; alles is op loopafstand bereikbaar. Jammer genoeg houdt het positieve daar ook op. De prijs die we betaald hebben staat niet in verhouding tot de kwaliteit van de kamer. De muren zijn vies, de kasten zitten al vol met kussens en dekens, waardoor we onze eigen spullen nergens kwijt kunnen. De matras voelde aan als een stuk steen en ook de kussens waren knoerthard. Er was geen welkomstpakket en de handdoeken werden niet regelmatig vervangen. Hoewel de dame die het hotel runt vriendelijk was en de plek op zich redelijk schoon was, voldeed het absoluut niet aan onze verwachtingen, zeker gezien de hoge prijs die we betaald hebben voor 4 dagen zonder ontbijt. We hadden veel meer verwacht voor dat bedrag. Al met al zou ik aanraden om een goedkoper en beter hotel te zoeken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De koffers pasten niet in de lift, waardoor we de trap naar de tweede verdieping moesten nemen. Bij aankomst zagen we alleen de receptioniste op de eerste verdieping, en daarna hebben we haar zelfs niet meer gezien, zelfs niet bij het uitchecken. De kamer was gerenoveerd en de locatie was goed, maar de toegang tot de patio en de trap liet te wensen over. Gezien de prijs van het hotel hadden ze meer kwaliteit kunnen leveren, vooral omdat het geen ontbijt inclusief was. Ik was erg teleurgesteld, aangezien ik me alleen had laten leiden door de hoge score van 9 op Booking.com, maar het leek wel alsof ze een ander hotel hadden geboekt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn ervaring met dit verblijf was verre van prettig. Het was alsof ik in een andere wereld beland was, geen enkele gastvrijheid te bekennen. Na een moeizame aankomst en talloze pogingen om contact te leggen, stond ik uiteindelijk buiten het gebouw, wanhopig op zoek naar hulp. Een vriendelijke buurtbewoner vertelde me dat dit een terugkerend probleem was, maar kon me helaas niet assisteren. Het feit dat ik nog steeds geen terugbetaling heb ontvangen is frustrerend, los van het financiële verlies. Het ergste was echter dat ik last minute op zoek moest naar een alternatieve accommodatie, waardoor mijn goed geplande dag in duigen viel. Het voelde alsof mijn reis van Florence naar Rome al begon voordat ik mijn vorige bestemming had verlaten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Laten we beginnen met de positieve punten om een balans te behouden: 1. De ligging van de accommodatie is erg handig, op slechts een steenworp afstand van het treinstation. Bij aankomst vanuit Rome naar Florence hoefde ik alleen maar mijn bagage te pakken en vijf minuten te lopen. 2. Hoewel er geen bord op de kamerdeur stond om het schoonmaakpersoneel te instrueren, verraste de attente medewerker ons door de kamer grondig schoon te maken telkens wanneer we weg waren. Ze was eerlijk en vriendelijk, wat elk interactie aangenaam maakte. 3. Een duidelijk bord buiten het gebouw met de naam van de accommodatie maakte het gemakkelijk te vinden. Maar dan komen we bij de minder positieve punten: 1. Ik zou deze accommodatie niet aanraden, zelfs niet in noodgevallen, omdat het gewoon niet comfortabel is. De deprimerend grijze muren gaven me een beklemmend gevoel, alsof ik opgesloten zat. Er zijn in totaal vier sleutels nodig: één voor de ingang, één voor een metalen deur, één voor de receptie en één voor de kamers, wat nogal onhandig is. 2. De kleine lift past slechts twee personen en brengt je naar de receptie, waarna je nog een lift moet nemen naar de bovenste verdiepingen om bij de kamers te komen. Deze lift is 's avonds niet beschikbaar, waardoor je de vermoeiende trap moet gebruiken. 3. Er is geen kluisje op de kamer aanwezig. 4. De geluidsisolatie is slecht, wat resulteert in constant lawaai, dag en nacht. Je hoort elke voorbijganger op straat langskomen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl