ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Aureliano

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens een overnachting met twee vrienden in dit hotel, waren we aangenaam verrast door de vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel. Vooral de directeur viel op door zijn supervriendelijke persoonlijkheid. Daarnaast waren we onder de indruk van de uitzonderlijke netheid van de kamers. De locatie nabij de Palalottomatica maakte het ook gemakkelijk voor ons om het concert bij te wonen. We zullen zeker terugkomen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Onlangs verbleven we voor een nacht in dit hotel. Het verblijf was naar mijn mening bijna perfect. We willen met name het personeel bedanken dat ervoor heeft gezorgd dat we ons meteen thuis voelden. Chiara, Tommaso en Gabriele vielen op door hun vriendelijkheid en behulpzaamheid. Ook verdienen de gerenoveerde kamers zeker een extra pluim! Onder de 3-sterren hotels in Zuid-Rome is er echt geen vergelijkingsmateriaal! We zullen zeker terugkomen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De enige domper was de verrassing dat de check-out om 12 uur was. Na een ontspannen ontbijt besloot ik om 10:05 terug naar mijn kamer te gaan, om tot mijn verbazing te ontdekken dat deze al was schoongemaakt. Toen ik dit meldde bij de receptie, legden ze uit dat als de schoonmaakster geen bagage of persoon in de kamer aantreft, ze vaak de kamer schoonmaakt. Dit leidde tot wat heen en weer geloop, waarbij ik onnodig tijd verspilde aan het wachten om gebruik te kunnen maken van de badkamer - een basisbehoefte. Uiteindelijk moest de manager worden ingeschakeld, wat me ongemakkelijk en nerveus maakte omdat ik te beleefd was geweest door toestemming te geven om binnen te komen. Als voormalig schoonmaakster weet ik dat het beter is om zonder gedoe te handelen, bijvoorbeeld door de kamer gewoon te laten schoonmaken zonder eerst contact op te nemen met de receptie. Het bed was toch al opgemaakt, dus waarom de klant lastigvallen met regels en procedures?



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het ontbijt was prachtig gepresenteerd, maar helaas leek het alsof het al urenlang klaarstond voordat ik arriveerde. Dit resulteerde in enigszins bedorven ham tegen 9 uur 's morgens...



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Samen met mijn zoon heb ik hier drie dagen genoten van een verblijf op basis van halfpension. Ondanks dat dit een 3-sterrenhotel is, vonden wij het een perfecte ervaring met heerlijke gevarieerde ontbijtopties en een uitstekend restaurant. Het personeel was ook erg vriendelijk en behulpzaam. Hoewel het hotel iets verder weg en niet direct in het centrum van Rome ligt, wisten we dit al bij het boeken. Gelukkig waren er naast het hotel verschillende restaurants en een supermarkt te vinden. We maakten handig gebruik van de nabijgelegen bushalte die regelmatig werd aangedaan. Al met al was het een fantastisch verblijf!



© 2007-2025 ReisChecker.nl