ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Alexander

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Gelukkig hoefden we maar één nacht in dit hotel te verblijven voor een zakelijke overnachting. De kamer was helaas niet zo schoon en zat vol stof, en de kussens waren van slechte kwaliteit. Bij de ingang van het hotel hing altijd een onprettige sfeer door de aanwezigheid van gasten die overmatig alcohol nuttigden en mogelijk onder invloed waren. Dit zorgde voor een onrustige nacht en we konden moeilijk in slaap komen. Het ontbijt, dat niet voldeed aan de verwachtingen van een 4-sterrenhotel, was slechts van 2-sterrenkwaliteit. Al met al was onze ervaring niet positief en het is zeer onwaarschijnlijk dat we in de toekomst nogmaals voor dit hotel zullen kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Helaas moet ik eerlijk zijn over mijn ervaring in dit hotel, zodat anderen weten wat ze kunnen verwachten. De kamers hebben uitzicht op een levendig plein dat de hele nacht lawaaiig is door het geluid van treinen en bussen. Het voelt niet veilig om 's avonds buiten het hotel te lopen, zelfs voor een korte wandeling na het eten. Het ontbijt liet ook te wensen over, met alleen verpakt voedsel dat oud en muf was, zoals slappe muesli en overgekookte eieren. De boter was vergeeld en het zout was op. Vanochtend was het buffet al om 8 uur grotendeels leeg en de manager kon hier geen oplossing voor bieden. Daarnaast hebben de schoonmaaksters per ongeluk mijn gezichtscrème weggegooid omdat ze dachten dat het op was. Hoewel dit hotel misschien historisch en bekend is, is het zeker niet de prijs waard die ervoor wordt gevraagd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Mijn verblijf in Hotel Alexander in Cesena was een mix van positieve en negatieve ervaringen. De ligging van het hotel naast het treinstation maakte het reizen gemakkelijk, maar bij het inchecken schrok ik van de eis om mijn paspoort achter te laten, wat me onzeker maakte. Gelukkig werd dit probleem na contact met mijn reisorganisatie opgelost en kon ik naar mijn kamer. De kamer was comfortabel, zij het wat ouderwets, en het geluidsisolatie werkte goed, wat resulteerde in een goede nachtrust. Het ontbijt was simpel maar voldoende voor de grootte van het hotel. Het uitchecken was echter teleurstellend. Ik werd lastiggevallen met telefoontjes van de receptie om 11 uur 's ochtends, terwijl ik dacht dat ik tot 12 uur kon blijven, zoals gebruikelijk in veel hotels. Bovendien mocht ik na het uitchecken niet in de lobby blijven wachten, ook al vertrok mijn trein pas om 14 uur. Ze beweerden dat er renovaties waren (wat niet waar was, want ik liep om 13:00 door de lobby en er was niets aan de hand), waardoor ik eerder moest vertrekken zonder een plek om te wachten. Over het algemeen heeft het hotel een goede structuur, maar het gebrek aan aandacht en respect voor de gasten doet afbreuk aan de ervaring. Ik raad toekomstige gasten aan om op de hoogte te zijn van deze kwesties voordat ze een reservering maken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Waarom slechts 4 sterren? Ik heb besloten om in dit hotel te verblijven, nadat het ziekenhuis het had aanbevolen tijdens het verblijf van mijn dochter voor een operatie van 3 dagen. Alles leek in orde bij aankomst, maar zodra de zon onderging, veranderde de sfeer door het lawaai van de dronken mensen bij het nabijgelegen station. De kwaliteit van de lucht was niet bepaald gunstig voor iemand die een operatie in het vooruitzicht had. Uiteindelijk besloten we na slechts twee uur in te pakken en halsoverkop naar een ander hotel te vertrekken. Een terugbetaling hebben we niet eens overwogen en we hebben het hotel meteen verlaten, aangezien ze meteen om een bankoverschrijving vroegen. Al met al geen aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De bedden laten flink te wensen over, maar het eten is redelijk goed.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl