ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Villa Annalara

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Onze ervaring was fantastisch dankzij het prachtige uitzicht en de geweldige service. Salvatore stond altijd paraat om ons te helpen en het ontbijt stelde zeker niet teleur. Het hotel ligt op slechts 600 meter van de haven, maar als je bagage hebt, is de triporter van Simone een echte aanrader. Heel erg bedankt!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Salvatore stond voor ons klaar bij de parkeerplaats en bracht ons persoonlijk naar het hotel, wat een attente service! De kamers waren fris en schoon en het ontbijt was echt heerlijk. We zouden zeker graag nog een keer terugkomen. Bedankt voor alles, tot ziens!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen op een charmante locatie met een adembenemend uitzicht en comfortabele kamers. Mevrouw Roberta, die het heerlijke ontbijt verzorgde, was zo attent en vriendelijk, waardoor ons verblijf nog specialer werd. Een kleine vakantie die ik absoluut niet had willen missen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

In oktober verbleven we in dit sfeervolle hotel en het was werkelijk een verrukkelijke ervaring. Het personeel was ontzettend vriendelijk en liet ons meteen thuis voelen vanaf het moment dat we aankwamen. Onze kamer was brandschoon, goed onderhouden en opende naar een schattige, schilderachtige buitenruimte waar we helemaal weg van waren. Het ontbijt was heerlijk en de locatie was onovertroffen, met alles wat we wilden zien op korte afstand. Als kers op de taart was het uitzicht vanaf de accommodatie eenvoudig adembenemend! We raden dit hotel ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar een onvergetelijke uitje en we komen zeker terug.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De medewerker die verantwoordelijk was voor onze check-in had een onaangename houding en was niet bepaald vriendelijk. Onze auto stond geparkeerd in een externe garage die niet bij het hotel hoorde. Er was sprake van verwarring met de garagebeheerder doordat deze vereiste dat je in een van de omliggende hotels verbleef om daar te mogen parkeren. Toen we bij het hotel aankwamen, werden we op een onbeleefde manier aangesproken door de beheerder, die geïrriteerd was omdat we de autosleutel niet in de parkeergarage hadden achtergelaten. Dit ging echter over een privékwestie tussen ons en de garage, waar de beheerder zich niet mee had moeten bemoeien. Dit toont slechts de onprofessionele houding van de beheerder aan. Ondanks een kamerupgrade als compensatie, veranderde dit niets aan onze teleurstelling. De arrogantie van de beheerder zorgde ervoor dat we niet meer terug zullen komen. Bovendien was het bubbelbad niet schoon en stond het onder een schuin dak, waardoor iemand van ongeveer 1.8m zich niet fatsoenlijk kon douchen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl