ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Agape

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamers waren comfortabel, met een goed functionerende airconditioning. De badkamer was compleet met een douche, toilet, wastafel en bidet. Het ontbijt bood een gevarieerde selectie voor verschillende smaken. Ik zou aanraden om niet in de garage van het hotel te parkeren, omdat er weinig ruimte is. Gratis parkeren op straat is een betere optie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamer is ruim en goed onderhouden, hoewel een beetje gedateerd. Het bed is laag maar comfortabel, met een prima matras om op te slapen. Het personeel is vriendelijk en het ontbijt is zeker de moeite waard, met een variëteit aan vleeswaren, broodjes, croissantjes en zelfs gekookte eieren, bacon en roerei. Bovendien ligt het hotel op slechts 2 minuten lopen van het metrostation, waardoor je binnen 25 minuten in het bruisende centrum van Milaan bent.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit prachtige hotel biedt comfortabele kamers met heerlijke bedden. Het ontbijt is uitgebreid en het personeel is gastvrij en vriendelijk. Ook is er parkeergelegenheid voor auto's beschikbaar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij aankomst in het hotel, na een vermoeiende lange vlucht en vertraging, werden we geconfronteerd met een onaangename verrassing. Onze geboekte superior kamer was nog niet gereed vanwege gasten die laat hadden uitgecheckt. Na een uur wachten kregen we eindelijk toegang tot wat bleek een inferieure kamer te zijn. Pas na mijn klacht kregen we de juiste kamer toegewezen, waarvan de sleutel ook nog eens niet werkte. De overlast van lawaai in onze kamer op de eerste verdieping was continu aanwezig, met vroeg in de ochtend geluiden van de gang en het ontbijtgedruis. De harde, kleine bedden droegen niet bij aan een goede nachtrust. Hoewel het ontbijt redelijk was, met een overvloed aan croissantjes en taartjes maar weinig brood opties en regelmatig koude eieren, kon dit niet opwegen tegen de teleurstellende ervaring van de kamer en de geluidsoverlast. Gelukkig was de ligging van het hotel gunstig, dicht bij de metro waarmee je snel in het centraal station kunt zijn. De frequente metroverbindingen maakten het reizen door de stad gemakkelijk. Al met al voelden we ons teleurgesteld en misleid, aangezien we niet de geboekte kamer kregen en werden blootgesteld aan ongemakken die een negatieve invloed hadden op onze ervaring als toeristen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel was brandschoon en het personeel was bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. De kamer was okay, maar had de neiging erg warm te worden, wat zonder airconditioning oncomfortabel was. De airco sloeg onregelmatig aan, waardoor het telkens voor verrassingen zorgde en op de laagste stand vrij luid was, vooral tijdens het slapen. De bedden en kussens waren aan de harde kant en zorgden voor nek- en rugklachten. De kamer aan de voorkant was erg gehorig, met geluiden van passerend verkeer die leken alsof ze naast het bed reden, en geluiden van rennende en gillende kinderen op de gang die duidelijk hoorbaar waren. Ondanks het 'niet storen'-bordje aan de deur wist de schoonmaakploeg ons elke ochtend wakker te maken met luide geluiden van stofzuigers, deuren die dichtslaan, en allerlei andere verstoringen. De ligging van het hotel was op zich prima, maar leek in een verouderde buurt te liggen. Gelukkig was het maar 2 minuten lopen naar de dichtstbijzijnde metrohalte.



© 2007-2025 ReisChecker.nl