ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Logos

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Voor een gezinsvakantie boekte ik 2 kamers, maar helaas voldeed het hotel niet aan de verwachtingen van een 4-sterrenverblijf. Het personeel probeerde behulpzaam te zijn, maar de kamers waren slechts gedeeltelijk gerenoveerd en misten essentiële voorzieningen. Het leek meer op een 2-sterrenaccommodatie die nog moest streven naar een hogere waardering. De kamers waren matig schoon en ontbraken aan basisvoorzieningen. De airconditioning werkte niet goed en de minibar-koelkast koelde niet zoals verwacht. Het zwembad had dringend behoefte aan schoonmaak en er was geen handdoekenservice beschikbaar. Het parkeren was beperkt en duur, maar gelukkig was het strand op loopafstand. Hoewel het ontbijt een goede variëteit bood, was het niet van het verwachte viersterrenniveau. Al met al was het verblijf teleurstellend en zou ik aanraden om elders te zoeken voor een comfortabeler en luxer verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het ontbijt bij ons verblijf was absoluut een hoogtepunt: heerlijk en divers, en het personeel was erg gastvrij. Hoewel de parkeergelegenheid beperkt was, vonden we gemakkelijk een plekje op straat, vooral omdat het buiten het seizoen was. De locatie was rustig en vlakbij de zee, wat echt ideaal was. Helaas liet de schoonmaak van de kamer wat te wensen over - we moesten meerdere keren extra handdoeken vragen en zelfs een keer de douchemat ontbrak.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij aankomst in de late namiddag op 12 juni met mijn partner, wilden we een paar dagen (4 nachten) doorbrengen aan de betoverende Toscaanse Rivièra. Met minimale kennis van de omgeving, speurde ik het internet af naar een hotel. Ik vertrouw normaal gesproken op recensies en foto's op websites, maar deze keer viel mijn keuze niet zo goed uit. Het JR-Logos Hotel in Forte dei Marmi bleek een teleurstelling te zijn, ondanks zijn vier sterren, terwijl ik zowel in Italië als daarbuiten altijd veel gereisd heb voor werk. Het hotel leek enigszins verouderd en verre van wat je zou verwachten van een viersterrenaccommodatie. Ondanks het vriendelijke personeel, konden zij de vele tekortkomingen niet compenseren. Bij aankomst toonde men ons een kamer die op het eerste gezicht in orde leek, maar bij nadere inspectie was deze niet helemaal schoon. De airconditioning was te luidruchtig om 's nachts aan te laten staan, de badkamer was klein en had behoefte aan renovatie en een grondigere schoonmaak. Het hotel leek de glans van zijn verleden te zijn verloren, wat teleurstellend was. Na een vermoeiende reis van 700 kilometer vroegen we de receptiemedewerker om een restaurant in de buurt aan te bevelen. Hoewel we een aanbeveling kregen, bleek het restaurant niet naar onze verwachting en prijzig te zijn. Gevoed door teleurstelling, wilden we vertrekken, maar ontdekten dat het volledige bedrag voor ons verblijf al van onze creditcard was afgeschreven en we zouden alles verliezen mochten we vroegtijdig vertrekken. Het ontbijt was ook een bron van ergernis, met weinig variatie en keuze op de eerste dagen dat we er verbleven, maar magischerwijs leek het aanbod op zaterdag en zondag uitgebreider en van betere kwaliteit te zijn. Dit voelde oneerlijk aan, vooral gezien we dezelfde prijs hadden betaald gedurende ons verblijf. Extra diensten, zoals fietsverhuur en parkeergelegenheid, bleken ook extra kosten met zich mee te brengen. Hoewel het niet mijn gewoonte is om recensies te schrijven, voelde ik de drang om mijn ervaring te delen met anderen die op zoek zijn naar accommodatie. Het JR-Logos Hotel mag dan misschien een gunstige locatie hebben, maar dat is niet genoeg om de vele tekortkomingen te verdoezelen. Voor dezelfde prijs zijn er ongetwijfeld betere opties beschikbaar. Mijn volgende bezoek aan de prachtige Toscaanse Rivièra zal ik zeker niet doorbrengen in dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens ons verblijf van 4 nachten in dit hotel hebben we 1400 betaald. Bij aankomst was onze kamer nog niet gereed en werden we naar een piepkleine kamer van 10 m2 gebracht, waar we amper onze koffers konden openen. Het hotel probeerde ons vervolgens nogmaals op te lichten door € 450 extra te vragen voor een upgrade naar een fatsoenlijke kamer, wat een belediging was na alle ongemakken. De eerste lunch die we in het hotel bestelden was ook een teleurstelling. We bestelden een salamipizza van € 15, maar kregen in plaats daarvan een goedkope diepvriespizza voorgeschoteld. En dan was er nog het incident met een receptioniste die ongepast gedrag vertoonde en ongepaste voorstellen deed. Dit alles droeg bij aan een uiterst onaangename ervaring in dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Wanneer je een tweepersoonskamer boekt en je belandt in een piepkleine ruimte waar je bijna niet kunt draaien, laat staan je bagage fatsoenlijk kunt uitpakken, dan lijkt het eerder op een knus konijnenhol dan op een luxe hotelkamer. De badkamerplafond vertoont op sommige plekken bijna instortingsgevaar. Dus, de vraag rijst: voldoet dit aan de verwachtingen van een viersterrenhotel? En dan heb je nog een minibar, maar geen glazen - serieus? Toen ik naar de receptie ging om een glas te vragen, keken ze me vreemd aan en adviseerden me om rechtstreeks uit de fles of de kraan te drinken. Voor een hotel met vier sterren zeker niet wat je zou verwachten.



© 2007-2025 ReisChecker.nl