ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Tre Torri

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ideaal gelegen voor het verkennen van de Valle dei Templi, maar de ligging aan de drukke weg was een minpunt. De kamers waren comfortabel en het was handig dat er gratis parkeergelegenheid beschikbaar was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het zwembad voldeed aan de verwachtingen, maar de kamers waren vervallen en verwaarloosd. Alles was vies en er leek al eeuwen geen stofzuiger door de gang te zijn gehaald. Ook de kamer zelf was niet bepaald schoon: tijdens het douchen zag je zelfs zwarte deeltjes uit het water komen, waarschijnlijk afkomstig van de viezigheid in de douchecabine. De wifi liet te wensen over en het ontbijt was zeer matig. Gelukkig was de man bij de receptie enorm gastvrij en was parkeren geen probleem.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens onze fly&drive vakantie belandden we in dit hotel, maar we zullen hier nooit meer terugkomen. De sfeer was chaotisch en druk, met veel mensen en luide muziek van het zwembad. De kamers waren oud en vies, en het hotel lag aan een drukke weg. Het ontbijt liet ook te wensen over. Bovendien was het centrum niet gemakkelijk te bereiken, het kostte ons een kwartier rijden met de auto.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel heeft een fijne sfeer, vooral het terras bij het zwembad met een gezellige bar is een pluspunt. De kamer was keurig verzorgd, al vond ik het ontbijt wat beperkt. Hoewel de omgeving niet veel activiteiten biedt, ontdekten we een fantastisch restaurant genaamd Pizza & Cori op loopafstand.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Absoluut GEEN RESERVERING MAKEN VIA BOOKING.COM!! We hadden een kamer geboekt en betaald via booking.com, en hadden een bevestigingsmail ontvangen. Echter bij aankomst kon de receptionist de boeking niet vinden. Hij schoof de schuld op ons en beweerde dat het "ons probleem" was en dat we booking moesten bellen om het op te lossen. We hebben uiteindelijk 2 uur lang aan de ingang staan bellen om dit booking-probleem op te lossen. Uiteindelijk hebben we gedwongen een nieuwe kamer moeten boeken en betalen bij het hotel. Ze waren ongelooflijk onbehulpzaam, het totale gebrek aan klantenservice en probleemoplossend vermogen was schokkend. De dienstverlening was beneden alle peil: - Ondanks onze bevestigingsmail kregen we geen kamer toegewezen - We moesten extra betalen voor een duurdere kamer - We zijn dubbel in rekening gebracht!!!! - Het hotel heeft een overeenkomst met booking.com, dus laat me heel duidelijk zijn: DIT IS HUN FOUT EN NIET DIE VAN ONS! Ze nemen klanten te grazen. Dit is pure OPLICHTERIJ! Overigens: - De wifi is nauwelijks functioneel - De kamers waren eenvoudig (de veren in het bed waren voelbaar) en gedateerd - 's Nachts kon je alles horen wat er in de aangrenzende kamer gebeurde - Het ontbijt was zeer karig - Je moest verplicht een zwemkap kopen voordat je het zwembad in mag. Pure geldklopperij! Niemand draagt een zwemkap in het zwembad. Dit hotel is een schande! Absoluut vermijden! De service is verschrikkelijk slecht! Je betaalt dubbel zonder enige zekerheid op teruggave van je geld! Tip: De vallei dei templi in Agrigento 's avonds is een echte aanrader!



© 2007-2025 ReisChecker.nl