ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Una

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Pas gearriveerd en met een temperatuur van 34 graden is het behoorlijk teleurstellend om te ontdekken dat het zwembad al twee dagen niet bruikbaar is. Dit is zeker niet wat je verwacht als je een hotel boekt om te ontspannen. En alsof dat nog niet genoeg is, waren er vandaag geen schone handdoeken beschikbaar. Laat staan wat er morgen zal gebeuren...



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel is absoluut prachtig en de kamers zijn mooi ingericht, maar helaas was er een tekort aan personeel wat resulteerde in lange wachttijden bij zowel het in- als uitchecken. Dit was een beetje teleurstellend, zeker gezien het een Hilton is. Daarnaast miste ik ook een laadpaal, wat wel handig geweest zou zijn. Desondanks waren de bedden comfortabel en was alles netjes. Al met al een goede optie voor een tussenstop tijdens het reizen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een prachtig hotel was dit zeg! Het was helemaal nieuw en superschoon. Wij verbleven in een familiekamer en die was echt heerlijk ruim, met maar liefst 2 badkamers. De grote TV was een hit bij de kinderen en het zwembad zorgde voor de nodige verkoeling. Het ontbijt was verrukkelijk en een groot pluspunt vond ik dat de ramen open konden - iets wat je niet vaak meer ziet in moderne hotels waar alles volledig geautomatiseerd is. De ligging vlakbij de snelweg en de metro naar de stad maakten het ook nog eens super makkelijk bereikbaar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij aankomst in juli met mijn gezin, moesten we na drie uur wachten horen dat onze kamer nog niet gereed was, wat nogal teleurstellend was. Recentelijk verbleef ik voor zaken met mijn vrouw en stond ik weer oog in oog met dezelfde dame bij de receptie. Ondanks het feit dat we na een nachtreis al om half elf in wilden checken en ik als diamanten lid hoopte op een soepele oplossing, kreeg ik te horen dat ik prioriteit zou krijgen en pas om 14:00 uur kon inchecken. Uiteindelijk moest ik zelfs wachten tot 15:00 uur. Ik bracht mijn tijd door bij het zwembad in afwachting en toen ik eindelijk om 15:00 uur naar de balie ging, duurde het nog eens drie kwartier voordat ik geholpen werd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Helaas voldeed dit hotel niet aan onze verwachtingen en aan de hoogwaardige service die we gewend zijn van andere accommodaties. Gelukkig waren de bedden comfortabel en was de kamer goed schoongemaakt. Het personeel bij de receptie was echter onvriendelijk en leek niet bezig te zijn met het verlenen van goede service. Dit gold ook voor het ontbijtbuffet, waar de kwaliteit van het eten te wensen overliet. Helaas was onze kamer erg gehorig, waardoor we geluiden van de bovenburen konden horen, en was de douche in een verouderde staat. Het zwembad opende pas na de lunch, wat voor ons een minpunt was. Hoewel we vijftien minuten voor de inchecktijd arriveerden, mochten we pas precies om 3 uur inchecken. En zelfs toen duurde het nog een kwartier voordat de kamer gereed was. Het gebrek aan gastvrijheid van het receptiepersoneel was teleurstellend.



© 2007-2025 ReisChecker.nl