ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Jolanda

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel straalt elegantie uit en is absoluut 4-sterren waardig. Een hoogtepunt was het balkon bij onze kamer: een perfecte plek om 's avonds te ontspannen met een drankje. De moderne rechthoekige douche in onze ruime kamer was een fijne touch, maar het gebruik van plastic douchecabines in sommige kamers voelde wat ouderwets aan. Nadelen waren er ook: 1. De verwarmde handdoekhouder was helaas stoffig en bedekt met een laagje stof. 2. Het ontbijt voldeed niet helemaal aan de standaard van een 4-sterrenhotel. Meer variatie in groenten en fruit, verschillende soorten eieren en wat hartige opties zoals salades, aardappelen en gegrilde groenten, zouden welkom zijn. De ligging van het hotel is uitstekend, met tal van cafés en restaurants in de buurt, evenals op loopafstand van de bushalte naar Portofino, de pier en het treinstation, allemaal op respectievelijk 5 en 8 minuten afstand. Santa Margherita is een bestemming die zich het best leent voor een korte trip van 2-3 dagen. Hoewel de stad prachtig is, miste ik persoonlijk een beetje levendigheid en spanning.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Een absolute aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het interieur kan wat gedateerd zijn, maar de keuken is van hoge kwaliteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Een ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan Portofino, San Margherita en Rapallo. Het ontbijt is wat karig, maar de airconditioning is top, het bed slaapt heerlijk en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Al met al een prettig verblijf gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een prachtig hotel op een fantastische locatie. Vanuit hier kan je gemakkelijk diverse bezienswaardigheden bezoeken. Het ontbijt is uitstekend en het personeel is ontzettend vriendelijk. Het enige minpuntje was de valet parking en het parkeren van de auto voor de deur. Toen we onze auto weer terugkregen, merkten we dat er aanpassingen waren gedaan en dingen waren verwijderd. Toen we dit aan het personeel meldden, werden we niet geloofd en kregen we te horen dat hun collega's zoiets niet zouden doen. Onze klacht werd niet serieus genomen en er werd zelfs schreeuwend ontkend.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl