ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Una Cusani

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Verschrikkelijke ervaring, vermijdt dit hotel als de pest! Op nieuwjaarsdag 2025 ontdekten we tot onze schrik dat de kluis in onze hotelkamer was verdwenen. Bij terugkomst bleek de kamer overhoop gehaald en de kluis spoorloos. Belangrijke documenten en geld waren gestolen. Ondanks ons beroep op de medewerkers van het hotel, werden we aan ons lot overgelaten! Denk goed na voordat je besluit om in dit hotel te verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik heb al vaker in hotels van dit merk verbleven en ben tot nu toe nog nooit teleurgesteld. De kamers zijn prachtig ingericht en bieden alle comfort die je verblijf plezierig maken. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig en het restaurant, waar we zowel ontbijt als diner hebben genoten, is van uitstekende kwaliteit.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We hebben genoten van ons verblijf in UNAHOTELS Cusani Milano. Bij aankomst kregen we een kamer met uitzicht op de levendige tramlijn en straat, maar vanwege het geluid van de voorbijrijdende trams tot laat in de avond, vroegen we om een rustigere kamer. Het personeel was begripvol en flexibel, en regelde snel een nieuwe kamer voor ons. Het hotel zelf was comfortabel en bood uitstekende service. De centrale ligging maakte het gemakkelijk om de bezienswaardigheden van Milaan te verkennen. Alles bij elkaar opgeteld was het een heerlijke ervaring, waarbij het team echt aandacht had voor het comfort en gemak van de gasten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het is verbijsterend hoe snel de kluis in de kamer van mijn vrienden verdwenen was. De deur toonde geen tekenen van inbraak, wat doet vermoeden dat een medewerker van het hotel wellicht een reservesleutel heeft gebruikt. Wanneer wij om assistentie verzochten, bleek het hotelpersoneel niet bereid om ons te helpen en weigerden zelfs om naar de beveiligingscamera's te kijken. Hun nonchalante houding versterkt onze vermoedens dat het hotel betrokken was bij het verdwijnen van de kluis. Deze ervaring was alles behalve aangenaam, en ik adviseer ten zeerste om deze locatie te vermijden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Tijdens mijn verblijf van 11 tot 14 oktober 2024 in dit hotel werden mijn dagen gevuld met het verkennen van de prachtige bezienswaardigheden van Milaan. Het personeel was over het algemeen gastvrij en vriendelijk, met slechts één uitzondering bij de receptie. Helaas kon ik niet echt genieten van mijn kamer vanwege de beperkte ruimte en het gebrek aan controle over de temperatuur. Ondanks de aanwezigheid van een airconditioning bediend door het hotel, was de constante temperatuur van +24,3°C voor mij te warm, vooral gezien de lagere buitentemperatuur. Toen ik dit aankaartte bij het personeel, werd er verteld dat er niets aan gedaan kon worden vanwege de voorbereidingen op de winter. Hierdoor moest ik de airconditioning uitschakelen en het raam openen, wat helaas resulteerde in een onaangename ontmoeting met muggen en beten als souvenir. Het is opmerkelijk dat, ondanks de inzet voor duurzaamheid en 'groen' beleid, het hotel nog geen horren op de ramen heeft geïnstalleerd om gasten in staat te stellen van frisse lucht te genieten zonder ongewenste bezoekers.



© 2007-2025 ReisChecker.nl