ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Accademia

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik verbleef recentelijk in dit hotel voor een nacht en het was de perfecte uitvalsbasis voor mijn bezoek aan de beurs van Rimini. Het hotel beschikt over een privéparkeergelegenheid (tegen een kleine vergoeding van 10 euro per dag) en ligt op slechts 2 minuten lopen van de zee. Het ontbijt was verrukkelijk en gevarieerd, met zowel zoete als hartige opties. Het enige minpuntje was dat ze geen cafeïnevrije koffie aanboden. De kamers waren brandschoon en het personeel was ontzettend vriendelijk. Voor een smakelijke lunch of diner raad ik aan om naar het restaurant Posada aan zee te gaan, wat ook slechts op 2 minuten lopen van het hotel ligt. Ze hebben een uitgebreide menukaart en alles wat ik heb geproefd was voortreffelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Mijn ervaringen in dit hotel zijn gemengd. Hoewel ik al eerder ben verbleven, merk ik dat er veranderingen zijn opgetreden sinds Antonella het management heeft overgenomen. Bij aankomst liepen we al tegen problemen aan: de receptiemedewerker sprak nauwelijks Italiaans, wat de communicatie bemoeilijkte. Het boeken en betalen van de kamer verliep omslachtig via WhatsApp en moest volledig vooraf worden voldaan. Het delen van de kamerprijs met twee betaalpassen bleek niet mogelijk te zijn vanwege 'systeembeperkingen', waardoor ik het volledige bedrag moest betalen. Een vriend van ons had twee kamers geboekt op verschillende data, wat zorgde voor gedoe en discussies over de betaling. Gelukkig werd een foutieve berekening later gecorrigeerd, maar het gaf wel een onduidelijk beeld van het management en hun bereidheid tot overleg. Een lichtpuntje was de onberispelijke netheid van de kamers en de aanwezigheid van enkele ervaren medewerkers, zoals meneer Igor en de ontbijtdame, die met hun professionaliteit en vriendelijkheid nog steeds het verschil maken. Al met al zou het nieuwe management moeten investeren in receptiepersoneel dat beter communiceert en efficiënter kan omgaan met eenvoudige zaken zoals betalingssplitsingen. Gastvrijheid is cruciaal en momenteel het zwakke punt van dit hotel, dat eigenlijk beter verdient.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De medewerkers waren erg gastvrij, het ontbijt was van hoge kwaliteit en er was voldoende parkeergelegenheid beschikbaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit geweldige hotel is brandschoon en ideaal gelegen op loopafstand van het bruisende centrum van Rimini en vlakbij het strand. We hebben hier al twee keer gelogeerd en zouden zo weer terugkomen. Het ontbijt is voortreffelijk en wordt geserveerd binnen zeer ruime tijdsblokken, van 7.00 tot 11.00 uur.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een geweldige ervaring in dit hotel! De kamer was top, het ontbijt was heerlijk (vooral de cappuccino), en de nabijheid van het strand en het handige parkeerterrein maakten ons verblijf extra bijzonder. Hoewel het stadscentrum een eindje verderop lag, was de fietsenservice van het hotel een groot pluspunt. En laten we het niet vergeten - de gastvrijheid van Antonella was ongeëvenaard. Als we ooit weer naar Rimini gaan, weten we al waar we zullen verblijven!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service10

Dit hotel was absoluut een pareltje in de omgeving. Het ontbijt was goed verzorgd en het avondeten was verrukkelijk, misschien wel het lekkerste dat ik ooit heb gegeten. De maaltijden waren gevarieerd en royaal. De kamers waren brandschoon en de badkamer was toegankelijk voor mindervaliden. Helaas was het strand overvol met privéligbedden, waardoor je bijna nergens vrij kon liggen zonder een ligbed te huren.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl