ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Neapolis

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het spijt me dat ik moet benadrukken dat onze recente ervaring niet helemaal positief was. We boekten een mindervalidekamer voor begin mei, maar werden enkele dagen voor onze aankomst in juli geïnformeerd dat de kamer nog gerenoveerd werd. We moesten genoegen nemen met een alternatieve kamer die als toegankelijk werd beschreven, maar eigenlijk niet voldeed aan onze behoeften, en dit alles voor dezelfde prijs. Ondanks het betaald parkeren hadden we moeite om onze Audi A6 gezinsauto bij de parkeerplaats te krijgen vanwege obstakels. Zelfs de lift in het gebouw zorgde voor problemen, aangezien deze niet op het juiste niveau stopte en het lastig was om veilig in en uit te stappen. Tot overmaat van ramp bleek bij aankomst dat de ontbijtzaal zich op een verdieping bevond die niet bereikbaar was met de lift. Alleen roomservice was beschikbaar, terwijl we hier niet van tevoren over waren geïnformeerd. Al met al is dit hotel absoluut geen aanrader voor mensen met een handicap, vooral niet voor rolstoelgebruikers. Als mobiliteitskwesties geen rol spelen, kan de locatie echter wel als gunstig worden beschouwd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Na lang wachten was het eindelijk zover en kon ik eindelijk naar Napels reizen. We verbleven in de prachtige Neapolis, gehuisvest in een historisch gebouw. De locatie was perfect, het personeel was gastvrij en stond altijd klaar met vriendelijk en nuttig advies. Een speciale dank aan de eigenaar, Marco, die ons ontzettend goed heeft verzorgd en ons verblijf onvergetelijk heeft gemaakt. Napels heeft mijn hart gestolen en ik ben dankbaar voor de bijzondere ervaring die de stad mij heeft gegeven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Laten we het hebben over de kamers die bij elke beweging een symfonie van gekraak produceren, het toilet waarvan de bril bij de geringste aanraking loskomt en de kleine, onverzorgde douche. Alsof dat nog niet genoeg is, blijkt ook nog eens dat de sleutels van één kamer toegang bieden tot alle andere kamers. Het ontbijt was om te huilen en het onbekwame personeel zorgde ervoor dat zelfs de cappuccino's zout smaakten. Gelukkig was mijn tijd in Napels over het algemeen goed, met uitzondering van het Neapolis hotel. Ondanks alle negatieve punten, kan ik met zekerheid zeggen dat het enige positieve aan dit hotel...



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De accommodatie bevindt zich op de tweede verdieping van een oud gebouw en de entree doet niet veel goeds vermoeden. Gelukkig valt het interieur reuze mee, want het is erg schoon. Het enige minpunt is dat de douche wel een goede poetsbeurt kan gebruiken. Het kan 's nachts rumoerig zijn vanwege de ligging in het historische centrum, maar dit maakt het gemakkelijk om te voet de hele stad te verkennen. Echter, een punt dat ons stoorde was dat ze onverwacht toeristenbelasting in rekening brachten, die contant betaald moest worden (€21 voor 3 nachten, 2 personen). Het voelde een beetje oneerlijk, alsof het geld eigenlijk voor Napels was, of misschien zelfs voor henzelf! Dit gevoel van bedrog hoort absoluut niet bij een verblijf en dergelijke praktijken zouden moeten worden aangepakt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een uitstekend hotel in het hart van de historische binnenstad, verdient vijf sterren vanwege de fantastische locatie. Het hotel is netjes, maar kan wel een update gebruiken. Het ontbijt is prima, maar niet bijzonder, en gezien de prijs-kwaliteitverhouding is het zeker de moeite waard.



© 2007-2025 ReisChecker.nl