ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Astor

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Dit hotel is een absolute aanrader vanwege de uitstekende service en de prachtig gerenoveerde en goed onderhouden kamers. Het diner was vooral een hoogtepunt met een uitgebreide selectie van heerlijke visgerechten. Het ontbijt was ook van hoge kwaliteit. Een verblijf hier is zeker de moeite waard voor een zorgeloze en heerlijke ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid4

Dit hotel straalt helaas geen warm welkom uit en mist persoonlijke aandacht, ondanks de mooie kamers. De receptie was opvallend onvriendelijk, wat jammer is gezien het gebrek aan aandacht van het management. Al met al, zou ik het niet aanraden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid5

De hotelkamers zijn mooi en netjes, maar de receptiemedewerkers laten flink te wensen over. Ze waren allesbehalve vriendelijk! Het ontbijt was ook niet om over naar huis te schrijven, er waren geen verse broodjes te bekennen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Wij verbleven 7 nachten in dit hotel en hebben enorm genoten van onze ervaring! Onze kamer bevond zich aan de zijkant van het hotel zonder balkon, maar dit stoorde ons helemaal niet, aangezien we nog steeds een prachtig uitzicht hadden op de zee en de boulevard. De kamer was ruim en goed onderhouden, vooral de badkamer was uitstekend! De airconditioning werkte prima en we hadden zelfs toegang tot een gratis filmkanaal. Het personeel was ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam. We hebben alleen ontbeten in het hotel, en het was voortreffelijk. Er was een ruime keuze en de bediening was top. Het feit dat je warme dranken kon bestellen en vers bereid kreeg, was een leuke toevoeging in plaats van een standaard automaat of thermoskan. Als tip: vermijd de parkeergarage (25 euro per dag) en parkeer je auto iets verderop in het park, waar het gratis is. Het is ook raadzaam om geen aankopen in het hotel te doen, aangezien de prijzen erg hoog liggen. Als je van plan bent om van het strand te genieten, boek dan gelijk strandstoelen bij, aangezien het achteraf huren duur en onhandig kan zijn. Al met al hebben we een fantastische tijd gehad in dit luxe hotel en zouden zonder twijfel opnieuw boeken. Dit hotel verdient absoluut zijn sterren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8

Dit hotel, dat deel uitmaakt van de SINA groep, heeft onlangs een renovatie ondergaan op de 4e tot 6e verdieping. Hoewel het een beetje over zijn hoogtepunt heen lijkt te zijn, straalt het nog steeds schoonheid uit. De badkamers zijn luxueus terwijl de kamers vrij standaard zijn. De service is uitzonderlijk vriendelijk en de ligging aan de boulevard is perfect. Als je van plan bent om in het hotel te dineren, is het aan te raden om halfpension te boeken, a la carte dineren kan nogal prijzig zijn. Met halfpension kun je kiezen uit het volledige menu voor alle drie de gangen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Na een niet al te vriendelijke ontvangst bij de receptie, verbleven we vier nachten in dit hotel. We hadden de familiesuite geboekt en deze was erg ruim, met twee slaapkamers, een woonkamer, badkamer en balkon met zijdelings uitzicht op de boulevard, het strand en de zee. Het ontbijt was uitstekend verzorgd, met een ruime keuze aan zoet beleg, zoete broodjes, yoghurt, fruit en lekkernijen. Het hartige assortiment was beperkt tot ham, kaas en ei. Het diner a la carte was heerlijk, vooral de visgerechten waren een aanrader. Hoewel de prijzen van losse gerechten aan de hoge kant waren, waren ze zeer acceptabel wanneer geboekt in een arrangement (halfpension). De bediening was enigszins formeel, maar had oog voor elk detail en was vriendelijk tegen de kinderen. Het zwembad was klein maar goed verwarmd, met kinderbadjes en mini-surfplankjes beschikbaar. Badjassen waren inbegrepen. Handig was de rechtstreekse busverbinding naar de luchthaven van Pisa, op slechts ongeveer 100 meter van het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9

Dit uitstekende hotel biedt niet alleen een professionele en vriendelijke service, maar verrast ook met kleine attenties zoals het neerleggen van een kleedje naast het bed na het diner. Een gebaar dat aangeeft dat ze oog hebben voor details en gastvrijheid hoog in het vaandel dragen. Deze verfijnde aanpak rechtvaardigt zeker de 4-sterrenbeoordeling.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid5

Toen we een kamer boekten in hotel Astor, keken we uit naar een kamer met balkon en een prachtig uitzicht op zee als beloofd. Bij aankomst vertelden ze ons echter dat er geen dergelijke kamer beschikbaar was voor ons gezin van drie. Volgens de onvriendelijke receptionist was dit te wijten aan een fout van een voormalige stagiair die nu niet meer in het hotel werkte. Uiteindelijk kregen we een kamer met zijdelings zeezicht en geen balkon, maar tegen dezelfde prijs als de kamer die ons was beloofd. Zelfs als we het hotel eerder wilden verlaten omwille van deze situatie, moesten we toch het volledige verblijf betalen vanwege de stagiair zijn fout. Het ontbijt was teleurstellend, dus gingen we maar naar de supermarkt in de buurt voor beleg en verse broodjes. Daarnaast bleek dat de strandstoelen niet inbegrepen waren in de prijs en om onze auto in de hotelgarage te parkeren, leek het alsof we wel aandelen van het hotel moesten kopen. Bovendien was het onmogelijk om de hotelmanager te spreken te krijgen, aangezien hij/zij zelden aanwezig was. Het zwembad was ijzig en had dringend een opknapbeurt nodig. Gelukkig waren er twee lichtpuntjes: het avondeten was voortreffelijk en de hotelkamer was schoon.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl