ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Dei Pini

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit 4-sterrenhotel biedt over het algemeen een meer dan bevredigende ervaring. Er zijn echter enkele verbeterpunten die aandacht verdienen, zoals de buitenkant van het gebouw, de eenvoudige inrichting van de kamers voor een hotel van deze klasse, ongebruikte ruimtes die zouden kunnen worden omgetoverd tot faciliteiten zoals een speelkamer of fitnessruimte, het ontbijt dat oké is maar verbeterd kan worden, problemen met het geluidssysteem en instabiele wifi-verbindingen. Gelukkig zijn er ook hoogtepunten te benoemen, zoals het uitstekende à la carte diner met een gevarieerd menu van uitzonderlijke kwaliteit, een privéstrand dat direct vanuit het hotel bereikbaar is, faciliteiten zoals een zwembad en tennisbaan, attent en behulpzaam personeel, en de gunstige locatie aan zee met een bushalte op slechts 200 meter afstand. Al met al heb ik enorm genoten van mijn verblijf hier!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

We verblijven al een week in dit hotel. De ligging bij het strand is geweldig en het strand is heel schoon en goed onderhouden. De service met de ligstoelen is uitstekend. Het hotel zelf heeft een typische jaren 70-80 uitstraling, deels gerenoveerd. De kamers zijn klein maar schoon. Op basis hiervan zou het hotel 4 van de 5 sterren verdienen. Het minpunt dat de algehele score naar 2-3 sterren brengt, zijn de restaurants. Ondanks het vriendelijke personeel is de service wat traag. De kwaliteit van de gerechten in zowel het hoofdrestaurant, waar ook het ontbijt geserveerd wordt, als in het strandrestaurant is echt ondermaats. Vandaag bestelde ik een vispasta, de slechtste die ik ooit heb gehad: droog met slechts een paar stukjes slechte kwaliteit vis erop. Dit alles voor 23€. Het ontbijt is erg basic met weinig keuze en matige kwaliteit van ingrediënten. De wachtrij bij het koffiebuffet is gênant. Ik kan geen enkel gerecht in het strandrestaurant aanbevelen, behalve de verpakte ijsjes. Het eten is oké, maar niet in lijn met de schoonheid van de locatie en vooral niet met de prijzen. Een pinsa voor 15€ (die zou ik graag betalen als het goed was) leek wel diepvriesvoedsel. We hebben ook een massage gehad, de masseuse was professioneel en vriendelijk: een aanrader. Ik adviseer om milieuvriendelijker te zijn en minder wegwerpplastic te gebruiken. Ook het dagelijkse vervangen van handdoeken in de kamer is naar mijn mening overbodig. Veel hotels laten de gasten de handdoeken in de gootsteen leggen als ze nieuwe willen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ons verblijf hier was geweldig! We bezochten in juli en het was fantastisch. De kamers waren brandschoon en het personeel was ongelooflijk behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijtbuffet bood een verscheidenheid aan opties en was heerlijk. We kijken er al naar uit om terug te keren!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wij verbleven 9 dagen in dit hotel en ik wil graag mijn complimenten uitspreken aan het personeel in de volgende volgorde: De directeur (Salvatore) was altijd aanwezig en beschikbaar, de maître (Massimo) zorgzaam en attent, ondersteund door een uitstekende chef-kok en bedienend personeel (Angelo, Michele, enz.). Het schoonmaakpersoneel (Barbara en anderen) was ontzettend vriendelijk en attent! We zullen zeker terugkomen en bedankt aan iedereen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Hoewel het hotel zelf van goede kwaliteit was, hebben we helaas een minder positieve ervaring gehad met het personeel. Toen twee van ons ziek werden, leken ze weinig medeleven te tonen en geen interesse te hebben. De houding van het personeel kwam over als arrogant en maakte dat we ons niet echt welkom voelden. Gelukkig waren de kamers in orde en was het ontbijt zeer uitgebreid en lekker. Al met al zou ik waarschijnlijk niet snel terugkeren naar dit hotel.



© 2007-2025 ReisChecker.nl