ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Leonardo Da Vinci

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De prijs/kwaliteit verhouding van dit verblijf is uitstekend. De kamer is ruim en licht, met een heerlijk balkon, comfortabele bedden en een grote badkamer. Het ontbijt is verrukkelijk en divers en je kunt altijd genieten van een kopje koffie of thee bij de receptie. Bij aankomst staat er zelfs water in de koelkast voor je klaar. Maar het beste van alles is de locatie. Slechts op 5 minuten loopafstand van het treinstation en binnen 15-20 minuten sta je midden in het historische centrum. Alles is makkelijk te voet bereikbaar. Tijdens mijn volgende bezoek aan het prachtige Florence zal ik hier zeker weer verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamer valt tegen voor een 4-sterrenaccommodatie, vooral de doucheruimte liet te wensen over. Er was een lekkage omdat de scheidingswand niet goed was afgedicht. De chemische geur en kleur van de citroenzeepaccessoires waren een teleurstelling. Net als in vele toeristische steden was er sprake van intense drukte en slijtage. Hoewel niet alles verouderd was, was een opfrisbeurt of grondige schoonmaak zeker nodig. Gelukkig was er een kachel in de badkamer aanwezig. De locatie was echter wel goed, met het centrum op slechts 15 minuten loopafstand.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens mijn recente verblijf in dit hotel heb ik een interessante ontdekking gedaan: als je geen klachten uit, denkt het hotel automatisch dat alles naar wens is. Dit inzicht was verhelderend. De inrichting van de kamers doet eerder denken aan studentenhuisvesting, met hier en daar afbladderende muren en zelfs persoonlijke spullen van vorige gasten achtergelaten in de badkamer. Niet echt wat je verwacht van een hotel met vier sterren. Na het plaatsen van mijn recensie op Booking.com, kwam er geen verontschuldiging of toezegging tot verbetering van het hotel. In plaats daarvan werd bevestigd dat er geen klachten waren, simpelweg omdat ik deze niet persoonlijk had geuit. Dus, blijkbaar betekent geen klachten uiten automatisch dat je tevreden bent? Als je gewend bent direct klachten in te dienen om ervoor te zorgen dat je ontevredenheid erkend wordt, dan vind je de aanpak van dit hotel wellicht acceptabel. Maar als je verwacht dat een hotel actief bezig is met het verbeteren van gastervaringen, dan is dit misschien niet de juiste keuze. Kortom, ik heb geleerd dat in dit hotel stilte niet wordt gezien als goud: zwijgen wordt geïnterpreteerd als 'helemaal tevreden'!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Vorige week verbleef ik in dit hotel vanwege werk en ik was zeer tevreden. De kamer was super comfortabel en de locatie was geweldig! Je kunt gemakkelijk lopen vanaf het centraal station Santa Maria Novella en binnen 5 minuten sta je voor de deur van het hotel. Ik kon ook te voet naar het centrum en de tentoonstellingsruimte. Bovendien is er een tramhalte in de buurt waarmee je verschillende delen van de stad kunt bereiken, zelfs de luchthaven. Het personeel was professioneel, vriendelijk en erg behulpzaam. Ik kan dit hotel absoluut aanbevelen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel werd me warm aangeraden door vrienden en ik kan het nu op mijn beurt van harte aanbevelen aan anderen. De omgeving is prachtig, het personeel straalt professionaliteit en gastvrijheid uit en de kamers zijn werkelijk schitterend. Ook het ontbijtbuffet was om van te smullen. Bovendien ligt het hotel op een uitstekende locatie, ideaal om zowel het centrum als het Fortezza da Basso te verkennen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl