- Prijs / kwaliteit2
- Ligging7
- Service1
- Kindvriendelijkheid4
Bij onze aankomst werden we aangenaam verrast door de prachtige locatie van het hotel. De kamer was redelijk schoon, maar aan de kleine kant voor drie personen. We hadden gekozen voor halfpension in de verwachting dat het goed zou zijn. Echter, tijdens het diner kregen we een teleurstelling voorgeschoteld: eenvoudige spaghetti, enkele plakjes rosbief die normaal gesproken als beleg dienen, en een schaaltje simpele sla. Ondanks onze uitgebreide reiservaring hadden we nog nooit zoiets meegemaakt. Tijdens het ontbijt de volgende ochtend zagen we de barman regelmatig zijn neus afvegen met zijn handen, om vervolgens zonder ze te wassen aan de slag te gaan met thee doeken en de afwas - ronduit walgelijk. We hebben dit gemeld, maar het leek niet serieus genomen te worden. Na twee dagen hebben we besloten elders te gaan eten, aangezien het hotel ons zelfs voorstelde extra te betalen om fatsoenlijk te kunnen eten. Dit was voor ons de druppel. Bij het uitchecken probeerden ze ons zelfs een onjuiste rekening te presenteren. Al met al kunnen we concluderen dat dit hotel geleid wordt door een slechte manager, het personeel spreekt nauwelijks Engels, en er zijn absoluut betere opties te vinden.