ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Giorgi

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel wordt onder twee namen genoemd, hoewel het eigenlijk hetzelfde is. Let op de namen "Hotel Giorgi" en "Hotel Positano". Dit zou een waarschuwing moeten zijn. Een 1-sterrenbeoordeling geven aan deze plek is eigenlijk nog te genereus. We wisten dat dit geen hotel met 5 sterren zou zijn, maar we hadden gewoon een plek nodig voor een nacht voor onze vlucht en besloten het erop te wagen. Als ik terug in de tijd kon gaan, zou ik dat niet meer doen, het was het niet waard. Bij aankomst kregen we onze kamer toegewezen, niet de mooiste maar ook niet de slechtste... we legden onze tassen neer en haastten ons naar het diner na een hele dag met de trein vanuit Sorrento. Toen we bij het hotel terugkwamen, was de kamer vergeven van de beestjes... mieren overal op het bed en de vloer richting een hoek van de kamer. Het was bizar hoeveel er verschenen, wat mij doet geloven dat het een probleem was waar ze goed van op de hoogte waren. Ik ging beleefd naar de receptie en vertelde het aan de man bij de receptie, hij belde iemand en ze vertelden ons beiden om vooraan te wachten terwijl ze gingen kijken. We zaten daar vooraan en voelden ons ongemakkelijk toen ze een tijdje wegbleven (onze telefoons, portemonnee, tas en paspoort waren allemaal in de kamer). We besloten naar de kamer te lopen en zagen dat ze begonnen waren met het spuiten van gif en het wegvegen van de mieren. Ik vertelde hun dat ik me niet op mijn gemak voelde in de kamer, vooral omdat de airconditioning niet werkte en het buiten 98 graden en vochtig was, en nu hadden we gif in de kamer gespoten en dode mieren overal gesmeerd. Bovendien waren ze in het bed geweest en wilden ze niet toegeven dat het bed vol mieren zat totdat ik de dekens had opgetild. Een van de mannen werd erg agressief en vijandig toen ik zei dat ik verplaatst wilde worden, het was zo onprofessioneel dat ze ons niet meteen hadden verplaatst. In plaats daarvan gingen we hierover in discussie en bleef ik herhalen dat ik niet in de met gif gevulde kamer zou slapen met het risico dat er mieren terug zouden komen terwijl ik sliep! Zijn reactie was: "er is altijd iemand bij de receptie om te helpen en de mieren zullen 48 uur wegblijven door de spray en ze zullen niet meer terug kunnen komen". Ik herhaalde opnieuw dat mijn besluit nu vaststond en dat we verplaatst moesten worden. Het gebrek aan respect dat ze me toonden voor een probleem dat hún fout was, was absoluut belachelijk. Met tegenzin verplaatsten ze ons en ze wilden niet eens excuses aanbieden of erkennen dat wij niet overdreven reageerden. De andere man opent de deur van de nieuwe kamer en slaat de deur achter zich dicht zonder iets te zeggen terwijl wij naar binnen lopen. Deze nieuwe kamer is zo klein, we konden de koffers niet eens openen omdat het bed de hele kamer in beslag nam. Hoewel ik blijer was omdat ik niet zou slapen tussen de mieren en chemicaliën. Het probleem met deze kamer was echter de absolute viezigheid... er lag afval achtergelaten door iemand anders en uitwerpselen en urine liepen langs de zijkanten van het toilet omlaag. We hebben zelfs geen moeite gedaan om te klagen omdat we gewoon zo ongemakkelijk waren en geen verdere problemen wilden veroorzaken. Deze mensen verdienen geen cent en ze zijn echt vreselijke hebberige mensen; ik heb nog nooit zo'n ongepaste behandeling meegemaakt. Het toppunt van dit alles is dat ze eisen dat je het terrein niet verlaat zonder hen elke keer de sleutel te



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik ben al meerdere keren in dit hotel geweest en het blijft mijn favoriet. Het is een eenvoudige plek, maar zeer netjes en comfortabel. Het personeel is buitengewoon attent en vriendelijk, en ze weten echt hoe ze voor hun gasten moeten zorgen. Het ontbijt dat ze serveren is heerlijk en elke keer als ik hier verblijf, voelt het als thuiskomen. De ligging is perfect, dicht bij alle vormen van openbaar vervoer en als je graag wandelt, ben je overal zo. Ik kan dit hotel absoluut aanbevelen voor een aangenaam verblijf!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een comfortabel verblijf op een geweldige locatie in het hart van Rome, met behulpzaam personeel dat altijd voor je klaar staat. Echt top!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De foto's op de website lieten een totaal ander beeld zien dan de werkelijkheid. Bij aankomst bleken de kamers oud, vies en verwaarloosd te zijn. We hadden gevraagd om wifi, maar deze bleek slechts aan één kant van het hotel beschikbaar te zijn. Ook al hadden we ontbijt bijgeboekt, toch kregen we te horen dat dit niet mogelijk was en moesten we elders met een voucher gaan ontbijten. De misleidende reclame was een grote teleurstelling en heeft onze reis naar Rome behoorlijk verknald.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De locatie van het hotel is fantastisch, heel handig vlakbij het trein-, metro- en busstation. Het ontbijt is redelijk standaard met vooral zoete broodjes. Het personeel is vriendelijk en bereid om te helpen, al is hun Engels niet helemaal vlekkeloos. Helaas waren er wat mankementen in onze kamer, maar gelukkig hebben ze ons direct een nieuwe kamer aangeboden.



© 2007-2025 ReisChecker.nl