ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Henry

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Deze plek was een complete misser. Bij aankomst was er niemand om ons te verwelkomen en toen we eindelijk werden geholpen verstonden ze ons niet goed. Na meer dan een uur te hebben gewacht kregen we eindelijk toegang tot onze kamer, waar we een kapotte spiegel en geen warm water aantroffen. Vervolgens werden we zonder enige waarschuwing gevraagd van kamer te veranderen voor een kleinere kamer, die gelukkig wel beter was. Het feit dat ze onze spullen zouden verplaatsen terwijl we weg waren voelde erg ongemakkelijk aan. Bij onze terugkeer bleek onze oorspronkelijke kamer open te zijn met onze bezittingen voor iedereen zichtbaar. Toen we hierover belden, kregen we te horen dat we onze spullen zelf moesten verplaatsen naar de nieuwe kamer. Het enige positieve punt was het restaurant dat bij het hotel hoorde, al was het wel op tien minuten afstand. Kortom, de service van dit hotel was ver beneden peil.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Prima betaalbaar hotel in Venetië. Elke dag schone handdoeken, de kamers hebben een authentieke uitstraling die goed past bij de sfeer van Venetië. Bovendien kunt u genieten van diners in een lokaal tratoria op slechts 10 minuten loopafstand van uw verblijf, waar u heerlijk traditioneel Italiaans eten kunt proeven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een tegenvallende ervaring in Venetië Mijn recente verblijf in een hotel in Venetië liet veel te wensen over. Bij aankomst was er niemand bij de receptie en waren onze kamer sleutels niet beschikbaar, wat zorgde voor onnodige stress. We moesten zelfs een Italiaans nummer bellen om te ontdekken waar onze kamer was, wat resulteerde in extra kosten. De kamer zelf voldeed niet aan de verwachtingen die we hadden. De badkamer was verouderd met ontbrekende tegels en roestplekken. Het bed was te klein, zelfs mijn niet al te lange metgezel paste er niet goed in en haar voeten bungelden over de rand. De lakens vertoonden slijtage en scheuren, en er was zelfs geen dekbed beschikbaar. Hierdoor had ik het 's nachts koud, maar helaas was er niemand van het personeel aanwezig om extra dekens te vragen. Om het nog erger te maken, ontbrak het koffie- en theepunt waarvan op de website werd gesproken. Voor de prijs van € 110 per nacht had ik absoluut een betere ervaring verwacht. Al met al, zeer teleurstellend!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamer 02 rook erg muf, met de voegen van de muur die afbrokkelden en een vies badkamer. Bij de receptie aangekomen was er niemand om ons de kamerinformatie te geven. Er was veel lawaai van andere gasten en uit de gang. Voor de prijs die we hebben betaald, zou ik het niet aanbevelen aan anderen. Het enige goede was de locatie en het eten dat, hoewel eenvoudig, lekker was!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel is een regelrechte teleurstelling. Het lijkt eerder op een verwaarloosde schuilplaats dan op een fatsoenlijk hotel. Bij aankomst was er geen receptie in zicht en moest ik ze zelf bellen om binnen te komen. Vervolgens moest ik mijn eigen sleutels zoeken en mezelf naar de kamer begeleiden. De kamer was ijskoud en de airco leek meer lawaai te maken dan te verwarmen. Er was nauwelijks privacy, elk geluid van andere gasten was te horen. Van de vier stopcontacten in de kamer werkten er slechts twee. De douche was smerig en de föhn werkte niet - ik moest met nat haar de kou in. Tot overmaat van ramp vond ik zelfs ander schaamhaar in de lakens. En alsof dat nog niet genoeg was, was er geen mogelijkheid om 's ochtends te genieten van een ontbijt. Voor €100 per nacht had ik veel betere accommodaties verwacht, zelfs in het winterse Venetië. Bespaar jezelf de moeite en zoek elders naar een verblijfplaats.



© 2007-2025 ReisChecker.nl