ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Salus

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een fantastisch hotel in Jesolo Lido! Bij aankomst word je begroet door uiterst vriendelijk personeel dat altijd met een glimlach voor je klaar staat. De kamers zijn brandschoon en het ontbijt is geweldig met een grote selectie gezonde en smakelijke gerechten, zoals heerlijke roereieren en crêpes. Alles wordt met veel vriendelijkheid, professionaliteit en efficiëntie verzorgd. Absoluut een aanrader om eens te proberen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel verdient zeker geen 4-sterren rating. Hoewel er wat renovaties zijn geweest, oogt de structuur nog steeds ouderwets. In de gangen ligt nog steeds ouderwets tapijt. De kamers zijn erg krap en je moet het bed verplaatsen om de terrasdeur te kunnen openen. De badkamer voelt benauwend aan en de douche is afgeschermd met een vies plastic gordijn in plaats van een douchecabine. Het ontbijtbuffet is teleurstellend en weinig gevarieerd, met zelfs geen vers fruit aanwezig, alleen maar een fruitsalade van overrijp fruit. Gelukkig is de ligging gunstig ten opzichte van het strand en de belangrijkste winkel- en uitgaansstraat. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is hier echt ver te zoeken!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Recentelijk gerenoveerd met een geordende structuur dat vlakbij de zee ligt en direct aan de bruisende voetgangersstraat van Jesolo. Er zijn veel handige voorzieningen in de buurt. Parkeergelegenheid is beschikbaar, zij het tegen een kleine vergoeding van € 7 per nacht. Het hotel beschikt over een vernieuwd buitenzwembad dat goed past bij de grootte van het hotel. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Het ontbijt is uitgebreid en smaakvol, met een scala aan gerechten zoals vleeswaren, kazen, eieren, fruit, yoghurt, diverse sappen, croissants, vers brood en soms zelfs pannenkoeken of omeletten. Al met al een aangenaam en ontspannen verblijf. In onze "Superior" kamer was een plek op het strand inbegrepen voor de duur van ons verblijf, met 1 ligstoel en 2 parasols. Het enige punt van kritiek was dat op een ochtend de kamer niet werd schoongemaakt, ondanks dat we tussen 9.30 uur en 17.00 uur niet aanwezig waren. We hebben dit gemeld bij de receptie, waar werd aangegeven dat er die dag veel kamerwisselingen waren geweest. We hebben vervolgens gevraagd om in ieder geval nieuwe handdoeken te ontvangen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ik was van plan om twee nachten door te brengen in dit prachtige hotel in Salus. Ik had een babybedje gereserveerd, maar besloot deze te annuleren toen ik hoorde dat er een toeslag van 15 euro per nacht voor werd gerekend. Ze vertelden me dat we ons eigen bedje konden meenemen zonder extra kosten. Het verblijf was verder perfect: de kamer was goed, het personeel vriendelijk en altijd met een glimlach. Bij het uitchecken kreeg ik echter een extra rekening gepresenteerd van 40 euro (30 euro voor het 'babycut'-pakket en 10 euro belasting). Toen ik met de gastvrouw sprak en haar vertelde dat we ons eigen bedje hadden meegenomen, legde ze uit dat het bedrag was voor het ontbijt van het kind (dat jonger was dan 3 jaar, merkte ik op), of anders gezien kon worden als 40 euro voor twee croissants. Dit voelde een beetje zout aan. Al met al een jammerlijke afsluiting van een verder prettig verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamer heeft een eigentijdse uitstraling, maar het is jammer dat de airconditioning niet individueel kan worden ingesteld en automatisch inschakelt bij 24 graden, zelfs als je niet binnen bent. Het zwembad is niet ideaal geplaatst, te dicht bij de hoofdweg en omgeven door andere gebouwen, waardoor er geen frisse lucht circuleert. Hotels met een zwembad aan het strand, dicht bij een voetgangersgebied, bieden een veel aantrekkelijkere en aangenamere ambiance. Het ontbijt was redelijk standaard met een normale variëteit aan brood en croissants, echter, de yoghurt, jam en chocoladeroom waren niet verpakt en mijn voorkeur ging uit naar individueel verpakte producten. Het aanbod van vers gekookte eieren en sinaasappelsap was wel een pluspunt, net als de selectie vleeswaren, kazen en plantaardige melk. Helaas vond ik het storend dat bij het zitten aan tafel, er al een standaard assortiment van snoep, vleeswaren en kaas op je wacht, onafgedekt en niet gekoeld. Dit gaf een onfrisse uitstraling en gaf me geen vertrouwen in de versheid van de producten. Het fruitaanbod was ook teleurstellend, met een gebrek aan seizoensproducten zoals perziken, abrikozen en pruimen. De algehele ervaring kwam niet overeen met de verwachtingen van een 4-sterrenhotel en er zijn zeker betere 3-sterrenalternatieven die een betere prijs-kwaliteitverhouding bieden. Ik zou dit hotel niet aanraden op basis van mijn ervaring.



© 2007-2025 ReisChecker.nl