ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel New Palace

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Schitterende setting langs de kust. Een steenworp afstand van de zee. Een intiem hotel met slechts twee verdiepingen (waarvan drie boven de grond). Ruime parkeergelegenheid naast en in het hotel. Het hoogtepunt is het adembenemende zwembad, dat alleen al 5 sterren verdient. En het ontbijt? Aanvankelijk verrassend door het ontbreken van een continentaal aanbod, maar al snel waardeer je de heerlijke lokale producten. Het enige minpuntje is de cappuccino met UHT-melk. Echter, het exceptionele zwembad verdient nog steeds 5 sterren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik heb me net als de laatste gast gevoeld in een bijna leeglopend hotel dat ooit glansrijk was. Hoewel het ooit een luxe vijfsterrenhotel was, is de service nu eerder te vergelijken met een doorsnee tweesterrenaccommodatie. Het gebouw heeft zeker potentieel met zijn prachtige architectuur, maar de renovaties zijn lang geleden gestopt. Opfrissen is dringend nodig. Het ontbijt liet veel te wensen over, op Bent u op zoek naar topkwaliteit? De taarten en quiches leken herhaaldelijk opgediend te worden en er waren weinig verse opties. Mijn eerste indruk was zo teleurstellend dat ik bijna op het punt stond om te vertrekken, maar het beleid liet me niet toe om te annuleren. De tweede dag heb ik specifiek om een ei gevraagd (het werd niet spontaan aangeboden) en dit hebben ze gelukkig kunnen regelen. Jammer genoeg was er geen spek beschikbaar en werden de sinaasappelsap uitgedeeld in kartonnen bekertjes. Als de croissants op waren, pech gehad! Je moet er vroeg bij zijn. Het leek erop dat ook andere gasten hun ontevredenheid uitten. Ondanks dat ik eigenlijk 2 sterren wilde geven, kon mijn opgebouwde frustratie me hier niet toe zetten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Onze vierdaagse ervaring in de Marsala-accommodatie was over het algemeen bevredigend. Het personeel was uiterst vriendelijk en gastvrij, en vooral het prachtige grote zwembad maakte ons verblijf buitengewoon plezierig. Hoewel het pand redelijk ruim was, vertoonden sommige delen tekenen van veroudering en voldeed het niet helemaal aan de normen van een vijfsterrenverblijf. Er was duidelijk behoefte aan meer schoonmaak en onderhoud op bepaalde plekken. Een minpuntje was het buitensporig hoge prijskaartje aan enkele snacks, zoals de Decó-pinda's voor €10, waar we liever vanaf zagen. Desondanks overheerst het positieve gevoel en zouden we graag nog eens terugkeren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De kamers zijn geweldig en lekker ruim, en de service is top. Het zwembad is een pareltje. Het is slim van hen om kaarten met routes voor toeristen aan te bieden en korting te geven op strandparasols bij hun aanbevolen strand. Zorg wel dat je goed oplet bij het uitchecken, want wij hadden wat verwarring over de prijzen en dat zorgde voor problemen. Gelukkig is het personeel erg behulpzaam en luistert goed naar de wensen van de klanten. Al met al een prachtige locatie om te verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Een verblijf van 3 nachten in dit hotel leverde ons een ervaring op die verdient om beoordeeld te worden met 5 sterren, maar helaas zou ik het niet meer dan 3 sterren geven. Bij terugkomst van onze excursies was de kamer pas om 16.00 uur schoongemaakt. Het ontbijt was wel oké, maar er waren restjes van de vorige dag en de keuze was beperkt zonder spek of omelet. Industriële vruchtensappen en jams, een verouderde broodrooster met roestige tang, en droge worsten droegen niet bij aan een uitzonderlijke ontbijtervaring. Gelukkig waren de croissants lekker, maar waarom waren er zo weinig van? De kamers waren schoon, hoewel onze douche een beetje kapot was.



© 2007-2025 ReisChecker.nl