ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Magnolia

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het spijt me, maar ik zou echt geen 4 sterren geven... Alles was schoon, maar de bedden en kussens waren keihard als een steen. We hebben een SmartBox gebruikt om hier één nacht te verblijven, het ontbijt was voldoende, maar de serveerster was erg opdringerig in de eetzaal... tot slot was het zwembad best leuk, maar een beetje vies... we zijn een beetje teleurgesteld achtergebleven!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Toen ik een Smartbox-cadeau ontving, besloot ik om een nacht door te brengen met mijn partner op de Gargano. Helaas voldeed de kamer niet aan mijn verwachtingen. De reinheid liet te wensen over, met stof en haren op de vloer en in de douche. Het sanitair was versleten en slecht onderhouden, en de muren waren zo dun dat we vanuit aangrenzende kamers duidelijk geluiden konden horen. Bovendien was het frustrerend dat het gebruik van bepaalde apparaten niet was toegestaan vanwege problemen met de stroomvoorziening. Ondanks herhaaldelijke klachten toonde het personeel weinig begrip. Ik denk dat de sterrenclassificatie van deze accommodatie opnieuw moet worden bekeken, want vier sterren lijken mij in deze situatie te hoog gegrepen. Voor mij geen herhaling meer!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik ben erg blij dat ik meerdere keren in dit hotel heb verbleven, dat je met zijn vriendelijke en deskundige personeel de mogelijkheid biedt om mooie momenten door te brengen in deze prachtige omgeving. Het eten is van topkwaliteit, niets op aan te merken. Bovendien ligt de boulevard op slechts een steenworp afstand, met ruime parkeergelegenheid voor auto's en busjes. Ook de schoonmaakservice van de kamers voor gasten die meerdere dagen verblijven is uitstekend. Een echte aanrader!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel oogt fris en schoon, maar heeft een ouderwetse uitstraling, van de kraan tot aan het meubilair. Het personeel is vriendelijk, hoewel we getuige waren van een ietwat gênante discussie in de ochtend. Wellicht is het een goed idee om het personeel te voorzien van uniformen. De uitstraling van het hotel voldoet niet helemaal aan de verwachtingen die je mag hebben van een 4-sterren accommodatie (misschien is er zelfs één ster te veel toegekend).



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Onlangs verbleef ik met mijn familie in dit hotel en ik kan alleen maar zeggen dat het een fantastische ervaring was. De ligging van het hotel is perfect, vlakbij de prachtige stranden van Vieste. Bij aankomst werden we hartelijk en professioneel ontvangen. Grazia bij de receptie was meteen beschikbaar om ons te helpen met de stranddiensten en gaf ons alle informatie die we nodig hadden. Het personeel was buitengewoon vriendelijk en attent. Met een baby van zes maanden waren ze altijd bereid om aan al onze behoeften te voldoen, zelfs als het ging om het bereiden van babyvoeding. Maria, de schoonmaakster, was altijd vrolijk en geduldig, zelfs met de rommel die onze kleine meid veroorzaakte. De kamers waren ruim en schoon, en niet te vergeten het heerlijke eten in het restaurant. Ik denk dat ik enkele kilo's rijker terugkwam van deze vakantie. Ze serveren traditionele Apulische gerechten met verse ingrediënten in royale porties. Het buitenzwembad was perfect om onze baby 's middags na haar dutje te vermaken. Ik kan dit hotel van harte aanbevelen en we zullen zeker weer terugkomen met ons gezin.



© 2007-2025 ReisChecker.nl