ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Orologio

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Samen met mijn vrienden heb ik genoten van een tweedaags verblijf in dit hotel en het was fantastisch. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ze gaven ons zelfs gratis kaartjes voor het openbaar vervoer, zodat we gemakkelijk het historische centrum op slechts 1 km afstand konden bereiken. Daarnaast adviseerden ze ons om een kaart te kopen waarmee we alle historische bezienswaardigheden en musea konden bezoeken voor slechts €22 per persoon, terwijl we anders €64 per persoon kwijt zouden zijn geweest. Dankzij deze kaart hoefden we ook geen toeristenbelasting van €2,50 te betalen. Een pluim voor de toeristische dienst van Ferrara!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik ben totaal verbijsterd en teleurgesteld: tijdens mijn ene avond in dit restaurant ontdekte ik tot mijn afschuw mieren in de broodmand. Het eten was beneden de maat (behalve het nagerecht), hoewel de kamers wel mooi waren, was de algehele ervaring teleurstellend. Mijn advies: sla deze plek over! Bovendien waren de stopcontacten kapot en trof ik een vieze handdoek aan. Dit is simpelweg onacceptabel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ik ben pas terug van een nachtje weg op schoolkamp, waar we een diner en ontbijt kregen aangeboden. De kamers waren heerlijk en ruim, met een groot balkon en comfortabele bedden die lekker fris roken. Wat betreft de service was het helaas een tegenvaller: tijdens het avondeten ontdekten we wat mieren die over het tafelkleed liepen, tussen het bestek en het brood. De glazen waren niet al te schoon en roken ook niet fris. En als we om meer brood of Parmezaanse kaas vroegen, kregen we te horen dat het op was - dat kan natuurlijk niet. Het ontbijt was ook geen succes met verpakte croissants, koffie die naar water smaakte en sappen die niet te drinken waren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens mijn verblijf in dit hotel voor een schoolreisje, leek het in eerste instantie allemaal prima in orde. Echter, mijn mening veranderde snel toen ik met de dame bij de receptie in gesprek raakte. Het personeel was niet erg klantvriendelijk en leek weinig aandacht te besteden aan service. De kamers waren slechts oppervlakkig schoon en hadden dringend reparaties nodig. Tijdens het diner hadden we gezelschap van mieren die vrolijk rondliepen bij onze tafels. Het ontbijt was ook een teleurstelling, aangezien de kamer die voor ons was gereserveerd slechts brood, ham, melk en ontbijtgranen bevatte, terwijl in de aangrenzende kamer een overvloed aan taarten, fruit, brioches en andere lekkernijen aanwezig waren waar wij helaas niet van konden genieten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel was prima en het ontbijt was heerlijk. Helaas moeten toeristen altijd oppassen wanneer ze hun auto in de garage parkeren, aangezien er bij ons ingebroken is!



© 2007-2025 ReisChecker.nl