ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Charme

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De receptiedienst is beneden alle peil! Bij het inchecken vroegen we om het ontbijtuur voor de volgende dag. Eerst 06:30, dan 07:00, uiteindelijk 07:15. We betaalden de stadsbelasting en ze zei dat ze me de volgende dag de bon zou geven, inclusief wisselgeld. De stadsbelasting bedroeg 48 euro en ik gaf haar 50 euro. De volgende dag, na het ontbijt, ging ik naar de receptie om de bon van de stadsbelasting te krijgen. Ze zei nee, ze zou me de bon geven na het uitchecken en het teruggeven van de kamerkaart. Bij het definitieve uitchecken kreeg ik de bon, en ik vroeg naar het wisselgeld, 2 euro. Ze zei: welk wisselgeld? Ik zei dat ik gisteren 50 euro betaalde, en jij vertelde me dat het wisselgeld met de bon mee zou komen. Jullie personeel moet beter worden opgeleid!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Afgelopen november verbleven we voor een nacht in dit hotel en het was een geweldige ervaring. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, de sfeer was rustig en elegant, en de kamers waren brandschoon. Het ontbijt was heerlijk en gevarieerd met zowel traditionele als continentale gerechten van hoge kwaliteit. De prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend en we zouden dit hotel zeker aanraden aan anderen. We zijn zelfs van plan om bij onze volgende conferentie weer hier te verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit prachtige hotel, gelegen op korte afstand van het centrum, blinkt niet alleen uit in netheid. Hetgeen wat echt opvalt, is de warmte van het personeel. Of het nu gaat om het vriendelijke kamerpersoneel, de receptie of de schoonmakers, allemaal stralen ze een uitzonderlijke vriendelijkheid en behulpzaamheid uit. Ze zetten echt die extra stap om je verblijf speciaal te maken. Een grote dank aan iedereen daar!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Helaas ontbrak het aan hygiëne tijdens mijn verblijf in dit hotel. Bij aankomst in mijn kamer merkte ik dat de wc-bril in de badkamer nog vies was van de vorige gast, wat duidde op een gebrek aan schoonmaak tussen de verblijven. Ik besloot het niet aan te kaarten bij het hotel, maar de situatie herhaalde zich de volgende dag in een nieuwe kamer. Nadat ik dit wel gemeld had, kreeg ik een kleinere kamer toegewezen, met verouderde douchegordijnen en kapotte wc-bril. Overal lag stof en zelfs het kussen was vies. De man bij de receptie bood slechts een verontschuldiging aan en gaf me de laatste beschikbare eenpersoonskamer, hoewel ik een betere kamer verwachtte gezien de prijs en het sterrenniveau van het hotel. Het verplaatsen van al mijn spullen tussen kamers was niet de ideale manier om te ontspannen na een lange werkdag. Het hotel zou in dit geval eerst verontschuldigingen moeten aanbieden voor hun fouten en vervolgens de gast tegemoet moeten komen met betere accommodaties, zoals een suite, om de teleurstelling en ergernis te compenseren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is perfect voor reizigers die onderweg zijn en op zoek zijn naar een comfortabele tussenstop. Het is ook ideaal voor wie door Italië reist, omdat er veel parkeerplekken beschikbaar zijn.



© 2007-2025 ReisChecker.nl