ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Bentley

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Prachtig hotel met een uiterst gastvrije sfeer. We werden aangenaam verrast met een vernieuwde kamer, al was de reden hiervoor niet helemaal duidelijk vanwege lopende schilderwerkzaamheden. Desondanks hebben we heerlijk geslapen in de comfortabele bedden. Het vriendelijke personeel maakte ons verblijf des te aangenamer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De dienstverlening was redelijk, de ligging was prima en het personeel was gastvrij. Helaas was de koelkast te klein en werden er onverwacht kosten in rekening gebracht voor het verplaatsen van items in de minibar, wat ons uiteindelijk €100 heeft gekost.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Fantastisch hotel! Bij de receptie hebben we aanbevelingen gekregen voor geweldige eetgelegenheden, waardoor we op verrassende plekken belandden. De kamers waren heerlijk en het zwembad met wellnessfaciliteiten was echt top. Op slechts vijf minuten lopen bevind je je al in het bruisende centrum van Genua.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De suite was prachtig, maar de service voelde aan als die van een gewoon all-inclusive hotel met drie sterren. Het personeel sprak vloeiend Italiaans, en alleen bij de receptie waren ze in staat om Frans of Engels te begrijpen. Het ontbijt was een chaotische en lawaaierige bedoeling, absoluut niet wat je zou verwachten van een vijfsterrenervaring. Ik was teleurgesteld toen ik geen gratis upgrade kreeg, zoals Emanuela Doro beweerde. Ik had immers al betaald voor de suite en had helemaal geen klacht ingediend. De reactie van het hotel leek mij nogal onhandig. In een vijfsterrenhotel in Frankrijk heb je vier valets die klaarstaan om je auto te parkeren, je bagage naar de kamer te brengen en de deur voor je open te houden. Bij het Melia Hotel moest ik zelf gaan vragen om hulp, en zelfs dan was er niemand die Frans of Engels sprak. Al met al is dit een mooi hotel, maar de service is meer op het niveau van een all-inclusive hotel aan de Turkse Rivièra. Dus als je een echte vijfsterrenervaring verwacht, kan ik dit hotel niet aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De service was uitstekend, de kamer met dakterras was prachtig en van alle gemakken voorzien. De bedden waren comfortabel en de badkamer was mooi ingericht. Het ontbijt was iets minder, wellicht vanwege de Italiaanse invloeden met voornamelijk zoete opties. Het diner daarentegen was voortreffelijk en werd geserveerd op een gezellig terras voor het hotel, met uiterst vriendelijk personeel.



© 2007-2025 ReisChecker.nl