ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Villa Elda

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Helaas was mijn recente verblijf in een hotel in Siena een teleurstelling. De kamer in het bijgebouw was eenvoudig en liet te wensen over voor de prijs van €100. Bij binnenkomst werd ik begroet door een onaangename geur die leek op een mix van muffigheid en schimmel. Donkere vlekken bedekten de vloer en de kamer leek slecht onderhouden. Het bed was ongemakkelijk en bijna versleten, en de badkamer miste zelfs een bidet en vertoonde tekenen van slecht onderhoud met zwarte kalkaanslag in de douchebak. Het ontbijt de volgende ochtend was niet veel beter, met bedorven vruchtensap en droge, smakeloze croissants. Wanneer ik het personeel op de hoogte bracht van mijn ervaringen, leken ze mijn klachten te ontkennen en me vreemd aan te kijken. Het is jammer dat deze negatieve ervaring de potentie van de locatie en het gebouw overschaduwt. Het zou niet veel vergen om de verbeteringen aan te brengen die nodig zijn om het verblijf aanzienlijk te verbeteren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het geven van negatieve beoordelingen is niet iets wat ik vaak doe, en het is zeker niet mijn bedoeling om de reputatie van een bedrijf te schaden. Toch wil ik graag mijn ervaring delen in de hoop dat de eigenaar er kennis van neemt. Bij aankomst bleek de kamer helaas nog niet gereed te zijn, ondanks de belofte van inchecken vanaf 12.00 uur. Pas om 02.00 uur konden we daadwerkelijk onze intrek nemen. Het personeel leek wel professioneel, maar miste helaas de warme uitstraling die een gast zich welkom doet voelen. De kamer, waarvoor ik €180 heb betaald voor slechts één nacht, voldeed niet aan mijn verwachtingen en behoeft zeker verbetering. Al met al een teleurstellende ervaring..



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De prijs die we hebben betaald staat niet in verhouding tot wat we hebben gekregen in termen van kwaliteit en service. Bij aankomst ontdekten we een vergeten vuile handdoek in de kamer die nog van vorige gasten was. Ondanks dat we onze bagage eerder bij de receptie hadden achtergelaten, was er geen mededogen en moesten we alles zelf naar onze kamer sjouwen vanwege het ontbreken van een lift. Het ontbijt was minimaal en weinig inspirerend. Wij zullen hier zeker niet nog eens verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

In juli boekten we een traditionele tweepersoonskamer voor € 158, maar bij aankomst in september werden we verrast door een vochtige en kille kamer in een afgelegen bijgebouw op de begane grond. De badkamer ontbrak een bidet en was in slechte staat, met een lekkend toilet en schimmel op de muren. Het geheel gaf een onaangename indruk. Toen we onze klachten uitten bij de receptionist, leek hij niet te weten hoe hij moest reageren en bood ons een kamerwissel aan voor € 300 zonder enige vorm van compensatie. Gelukkig wist een behulpzame medewerkster de volgende dag het probleem op te lossen door met haar manager te overleggen, iets wat de receptionist vanaf het begin had moeten doen. Desondanks was ons weekend in Siena verpest door dit voorval. Op de boekingswebsite stond niets vermeld over een eventueel bijgebouw, wat voor ons een onprettige verrassing was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is een geweldige uitvalsbasis om de gezellige Piazza del Campo en andere bezienswaardigheden te verkennen. De wifi werkt goed en de kamers zijn keurig schoon, inclusief airconditioning. De luxe kamers hebben mooie badkamers, maar de douchecabine is wat aan de krappe kant. Het personeel is vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Houd er rekening mee dat parkeren op vrijdag en zaterdag mogelijk is, maar je moet je auto wel regelmatig verplaatsen vanwege straatvegers die langskomen op die dagen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl