ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Domo

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het water in de jacuzzi was onaangenaam heet en de televisie in de kamer liet te wensen over, wat niet bepaald overeenkomt met de verwachtingen die je zou hebben bij een hotel met vier sterren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij het overdenken van de 4-sterren beoordeling van deze accommodatie, viel ons meteen het gebrek aan hygiëne op. Spinnenwebben waren alomtegenwoordig, zelfs in de kamers, en er was een algemeen gevoel van verwaarlozing. Het ontbijt liet ook veel te wensen over, met goedkope vervangers in plaats van merkproducten. De spa was niets meer dan een badkuip met een onaangename geur, zeker geen ervaring die 4 sterren waardig is. Al met al was het moeilijk te begrijpen waar die 4 sterren eigenlijk voor stonden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Mijn verblijf was fantastisch! De accommodatie was brandschoon en het personeel was ontzettend vriendelijk. Het diner in de spa was werkelijk heerlijk. Gisteravond zijn we aan ons avontuur begonnen en ik kan wel zeggen dat het een groot succes was. Alles was tot in de puntjes verzorgd! Complimenten aan het team.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het verblijf voldeed helaas niet aan wat Gruppalia beloofde; het bevond zich aan de rand van Perugia in plaats van in het groene hart. De beloofde luxe fruitmand en champagne bestonden slechts uit twee kebab-achtige fruitspiezen en een glas prosecco. Voor € 89 per stel vond ik de prijs-kwaliteitverhouding teleurstellend. De wellnessfaciliteit bleek slechts een kleine sauna en een jacuzzi te zijn. De kamer was krap, de massages waren prijzig en niet inbegrepen. Kortom, ik betwijfel of dit hotel zijn vier sterren waard is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onze ervaring met het boeken van een verblijf via Groupon was teleurstellend. Hoewel we de beloofde junior suite niet konden boeken vanwege vermeende uitverkoop, werd ons een superior suite aangeboden tegen een toeslag. Deze suite zou zich bovenin het hotel bevinden, met een privélift voor maximale privacy. Helaas bleek bij aankomst dat het hotel op de website anders werd afgeschilderd dan in werkelijkheid. Er was geen sprake van superior suites; alle kamers waren gelijk aan de beloofde junior suites. Na gesprekken met andere gasten ontdekten we dat iedereen hetzelfde verhaal te horen kreeg. Het aanbod van de superior suites bleek niet te kloppen. We weigerden de extra toeslag te betalen en verlieten teleurgesteld de accommodatie. Tot overmaat van ramp werd er zonder toestemming €30 van onze creditcard afgeschreven. Het spacentrum was een grote teleurstelling - vies en koud. Een ervaring waarvoor je je als accommodatie zeker zou moeten schamen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service8

Dit prachtige hotel hanteert een uniek concept voor hun kamers, waarbij ze namen in plaats van nummers hebben. Wij verbleven in een ruime kamer genaamd "Blue Norte", die niet alleen heerlijk rook, maar ook voorzien was van sfeervol blauw licht. Dankzij de nabijheid van de mini-metro, die regelmatig bovengronds richting het centrum van Perugia rijdt, was onze reis extra gemakkelijk. De frequentie en efficiëntie van deze metro maken het een waardevolle toevoeging voor Perugia.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid4

Bij Domo in Perugia ontbreekt helaas een zwembad, wat jammer is voor een verfrissende duik na een lange dag. Het hotel heeft een uniek design, maar er zijn wellicht te veel knopjes (8!) om de verlichting te regelen. Het leuke is dat de eigenaresse Frans is en haar best doet om je te helpen, maar het overige personeel is niet echt top. Al met al een fijn hotel op een goede locatie.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl