ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Giappone Inn Parking

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Op 23 december bracht ik de nacht door in dit charmante hotel en was aangenaam verrast door de uitstekende service en waarde die het bood. De locatie is werkelijk fantastisch, gelegen in het hart van het historische centrum, vlakbij de imposante kathedraal en op slechts een korte wandeling van de sprankelende zee. De receptionisten verdienen een pluim voor hun attente zorg. Mijn interactie met hen was vlekkeloos en ik zal met plezier terugdenken aan de warme herinneringen die ik koester aan Alessio en Alberto.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is echt een pareltje! Bij aankomst werd ik met open armen ontvangen door het gastvrije en vriendelijke personeel. De ambiance is warm, verzorgd en geheel in orde. Het ontbijt is om van te smullen en alles is tot in de puntjes verzorgd. Een onvergetelijke ervaring waar ik zeker naar terug zal keren. Een absolute aanrader!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De toiletspoeling is niet optimaal, je moet soms creatief zijn om het reservoir leeg te krijgen. De airconditioning laat te wensen over en de ventilator produceert een flinke dosis decibels. Gelukkig was de receptionist aardig en behulpzaam.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Indien je 's ochtends vroeg met de veerboot naar Corsica moet, is dit een handige keuze. Het hotel kan echter wel een renovatie gebruiken. Desondanks bevindt het zich in het hart van de stad (die niet bekend staat als de meest sfeervolle stad van Italië), wat betekent dat parkeren een uitdaging kan zijn. Gelukkig is er een parkeergarage in de buurt beschikbaar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het ontbijt liet veel te wensen over met een beperkt assortiment, de kamer was krap en de badkamer was minimaal ingericht. De geluidsoverlast van de matras, airconditioning en ventilator was storend. De wc spoelde niet goed door en de waterdruk in de douche liet te wensen over, jammer genoeg was er ook geen douchegel beschikbaar. Daarnaast waren zowel de bar als het restaurant gesloten tijdens ons verblijf en was de lift veel te klein. Om het af te maken duurde het zelfs vier dagen voordat onze was was teruggebracht.



© 2007-2025 ReisChecker.nl