ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Manola

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Verschrikkelijk op alle fronten. De kamer was klein ondanks dat ik een tweepersoonskamer had gevraagd, de bedden waren aan elkaar geschoven en oncomfortabel, er was slechts één kussen en één handdoek per persoon voor alles. De kleine badkamer was zonder wc-bril, roestig Er was geen föhn aanwezig en de douche was te klein. Ik moest 5 euro betalen om de airconditioning te activeren die ik niet naar wens kon instellen, de hele nacht hebben we gezweet... De televisie kon je niet vanuit bed kijken vanwege de hoogte...verschrikkelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn verblijf was verre van aangenaam. Laten we beginnen met de parkeerplaats: het is absurd om €10 per dag te betalen voor een parkeerplek die eigenlijk geen parkeerplek is. Je wordt gevraagd om je auto te parkeren op een soort binnenplaats met nog vijf andere auto's, waardoor het onmogelijk is om de deuren te openen of zelfs maar weg te rijden. Je moet wachten tot de hoteleigenaar de autosleutels van andere gasten ophaalt om de auto's te verplaatsen en ruimte te maken om te vertrekken. De kamer was angstaanjagend: vier personen in een piepkleine kamer zonder zelfs maar een tafeltje om spullen op te zetten. De deur was half kapot en stond los van de kozijn, waardoor iemand gemakkelijk naar binnen kon kijken. De kast zat vol stof, net als de airconditioner (waarvoor €5 per dag in rekening wordt gebracht, terwijl deze ook kapot was). Overal in de kamer waren mieren, de douchecabine was kapot en zou naar beneden vallen als je probeerde hem te sluiten. De bedden waren vreselijk: verbrand door sigaretten, bevlekt met bloed en urine, en de sanitaire voorzieningen waren verwaarloosd en onder de kalk. De bidet was onbruikbaar omdat het overal water spoot, de tv was zo klein dat het meer op een tablet leek en het had nauwelijks ontvangst. We moesten zelfs vragen om een badmat en twee extra handdoeken, omdat er slechts twee waren terwijl we met zijn vieren waren. Dan de ontbijt: als je ontbijt inbegrepen hebt, is het acceptabel, anders kost het €7 per persoon per dag. Maar waarvoor? Verbrande croissants, goedkope taarten, defecte sappenmachine en koffiemachine, en lage kwaliteit vleeswaren en kazen. Bovendien was de helft van de tijd de ontbijtruimte zonder bestek, servetten of drinken, dus moesten we altijd de eigenaar vragen om de ontbrekende items. Er was geen EHBO-kit beschikbaar toen onze dochter gewond raakte en we hadden wat desinfectiemiddel nodig hadden. Het personeel was nors, met uitzondering van de vriendelijke schoonmaaksters. Tijdens ons verblijf waren er ook problemen met de leidingen, wat resulteerde in overstromende gangen en ongemakken veroorzaakt door reparatiewerkzaamheden. In onze kamer kwam al het afvalwater binnen, wat dagenlang een verschrikkelijke geur achterliet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Mijn boeking was voor een ruime tweepersoonskamer, maar ik kreeg een driepersoonskamer toegewezen waar de bedden los van elkaar stonden en constant uit elkaar schoven. Daarnaast moesten we herhaaldelijk vragen om handdoeken, want die waren niet op de kamer aanwezig. Ondanks ons verzoek kwam de haardroger ook nooit aan. Hoewel de prijs acceptabel was, ontbraken er verschillende services die geadverteerd werden en niet werden waargemaakt. Meer duidelijkheid over ontbrekende details is nodig. Op het gebied van hygiëne viel er ook nog wat te verbeteren, vooral de douche was niet erg schoon. Bovendien was de geluidsisolatie van de kamer slecht, waardoor alle geluiden vanuit de aangrenzende kamers duidelijk te horen waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ons verblijf van 3 nachten in dit hotel was een complete teleurstelling. De kamer en badkamer waren klein en roken onaangenaam. Bij aankomst ontdekten we slechts 2 handdoeken voor ons beiden. Deze werden de volgende dag niet vervangen en op de derde dag kregen we er slechts één om te delen. De douchebak en het bidet waren verstopt, en de kastdeur was kapot zonder hangers of stoel. Het feit dat dit hotel zichzelf 3 sterren toekent is onbegrijpelijk. We konden niet wachten om te vertrekken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel verdient naar mijn mening absoluut geen sterren. Bij aankomst werden we begroet met een kamer die allesbehalve uitnodigend was. Overal lagen haren en de kussens leken wel niet vervangen te zijn in maanden. Alsof dat nog niet erg genoeg was, hadden we ook nog eens een kamer met een defect slot toegewezen gekregen, waardoor het leek alsof iedereen zomaar binnen kon komen. Wat een teleurstelling!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl