ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Pamaran

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Tijdens ons verblijf voor de Palio del Casale met onze groep was het hotel veel beter dan sommige slechte recensies doen geloven. Hoewel de inrichting wat gedateerd was en enige tekenen van ouderdom vertoonde, was het toch een prettig verblijf. De badkamer was schoon en er was slechts een beetje stof in de kamer, dat ik snel heb weggehaald vanwege de allergie van mijn vriendin. De gastvrijheid was uitstekend en het ontbijt was zeker de moeite waard. Al met al waren we tevreden met ons verblijf, ondanks de kleine minpuntjes.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na het bijwonen van een extravagant galafeest, ontvingen we een onplezierige opmerking van de eigenaresse die haar pantoffels droeg in plaats van elegante hakken. Het eten was zo verschrikkelijk dat zelfs de dieren er niet van zouden willen eten. De drankenservice liet veel te wensen over en er ontbraken zelfs messen om het voedsel mee te snijden. Ondanks dat er voor kinderen een apart menu was, bleken zelfs de gnocchi onsmakelijk te zijn. Deze ervaring heeft ons zo teleurgesteld dat we besloten hebben deze locatie voorgoed te vermijden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Tijdens ons schoolreisje hadden we een geweldige tijd! De kamers waren knus en sfeervol ingericht, en we voelden ons er meteen thuis. Het eten was oké, niet echt bijzonder, maar wel gewoon lekker. De service was professioneel, al had een beetje humor soms wel gemogen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik bracht drie dagen en twee nachten door in dit verblijf tijdens een vakantie met vijftig gasten. Het organiseren van een diverse groep volwassenen was een uitdaging, maar het personeel wist hier goed mee om te gaan. De receptie en gemeenschappelijke ruimtes zijn prachtig, de kamers zijn ruim en de badkamers, hoewel ze wat tekenen van ouderdom vertonen, zouden baat hebben bij wat meer onderhoud. Overal is gratis wifi beschikbaar en de keuken was uitstekend. De prijs-kwaliteitverhouding was zeer goed. De directeur was zeer bekwaam en professioneel en stond altijd klaar om te helpen. Ik ben zeker van plan om terug te keren met andere groepen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

In februari was ons verblijf in dit hotel niet bepaald een vijfsterrenervaring. De kamers waren fris en de badkamer miste airconditioning, wat de algehele comfort aantastte. Gelukkig maakte de goed onderhouden tuin en het zwembad de buitenkant van het hotel wel aantrekkelijk, ondanks het feit dat het misschien geen logische keuze was om in februari een duik te nemen. De kamers zelf kunnen wat opknapwerk gebruiken, vooral de badkamer die kleiner leek dan een standaard hotelkamer en zonder fatsoenlijke verwarming. Tijdens ons verblijf met een groep en halfpension hebben we genoten van een eenvoudig maar smakelijk diner. Het ontbijt was voldoende, hoewel wij als Italianen minder enthousiast waren over de Amerikaanse koffie die werd geserveerd - in Napels is dat gewoon not done! Het betalen voor een espresso of cappuccino vonden we ook wat vreemd. Mijn suggestie aan het personeel zou zijn om het buffet te vereenvoudigen en minder keuzes aan te bieden, maar toch die espresso en cappuccino te behouden, zelfs als daar extra voor moet worden betaald.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl