ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Primavera

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij aankomst in de kamer voelden we meteen een ijzige sfeer door de defecte verwarming. De badkamer was niet alleen krap, maar ook onhygiënisch en doordrenkt met een muffe geur van schimmel die zich door de hele kamer verspreidde. Om het nog erger te maken, werden we verrast door de verplichte reservering voor het ontbijt, wat vreemd leek gezien het geringe aantal gasten in het hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik begrijp niet waarom sommige mensen slechts één ster geven. Wat verwacht je eigenlijk van een kamer voor 40 euro? Het is echt een koopje vergeleken met hostels, maar met een veel betere service. Ik was hier eigenlijk terechtgekomen uit pure noodzaak, toen ik 's nachts niets anders kon vinden, ondanks mijn scepsis door sommige reviews die ik had gelezen. Maar tot mijn verbazing werd ik verwelkomd met grote vriendelijkheid en behulpzaamheid. Alles is basic maar vlekkeloos schoon. Als je op zoek bent naar luxe shampoos in mini-formaat, dan moet je hier niet zijn; maar als je lang haar hebt, vraag dan gewoon om een föhn bij de receptie. Een speciale shout-out naar Vadim, het meisje en de heer bij de receptie!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onvermijdelijk teleurstellend! Voordat je besluit om te verblijven in dit zogenaamde hotel, is het essentieel om alle beoordelingen grondig door te nemen. Om te beginnen vragen ze € 40 extra voor voorzieningen, wat op zichzelf acceptabel is. Maar laten we het hebben over de slechte hygiëne. Bij aankomst kregen we een donkere, bedompte, en naar schimmel ruikende kamer toegewezen, passend bij de sfeer van een horrorfilm. En alsof dat nog niet genoeg was, kregen we na klagen een kamer die bewoond werd door mieren, alsof we een gast waren in hun mierennest. Het personeel leek niet verrast en deed geen enkele moeite om onze situatie te verbeteren. Mijn partner en ik hebben de nacht op de rand van de afgrond doorgebracht, met mieren als gezelschap en ongedierte dat zich aan haar vastklampte. Dit was ongetwijfeld een walgelijke ervaring. Ik adviseer de eigenaren dringend om niet alleen te denken aan hun financiële winst, maar ook om te investeren in controles en een goede hygiënestandaard. Gasten verdienen een veilige en schone omgeving, geen broeinest van infecties. Als je toch besluit om hier te verblijven, zorg dan dat je jezelf bewapent met alles van desinfecterende middelen tot insecticiden voordat je de drempel overgaat. Kortom, nul sterren zijn nog te veel voor deze plek.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Eén nachtmerrie. Ons verblijf is nog maar net begonnen, maar ik heb nu al genoeg gezien. De kamer is vies, met de vuilnisbakken pal buiten het raam en handdoeken die muf ruiken. Het woord 'hotel' doet deze plek geen eer aan en om dan nog eens 50 euro per nacht te vragen, alleen maar om dit te vermijden, da's te gek. En dan die schimmel, serieus, nog nooit zoiets gezien. Hoe kan deze plek überhaupt open blijven? En alsof dat nog niet genoeg is, is er ook nog eens geen airconditioning. Een nutteloze ventilator en nog veel meer waar ik liever niet over praat.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het hotel bevindt zich op een ideale locatie in een rustige buurt, op slechts een korte wandeling van zowel het trein-/busstation als de prachtige oever van het meer en het bruisende stadscentrum. De gastvrije receptiemedewerkers zorgen voor een aangename sfeer. Ondanks dat het een 2-sterrenhotel is, hebben de kamers een eenvoudige, maar toch schone en comfortabele uitstraling. Hoewel er kritische geluiden te horen zijn, ben ik van mening dat de prijs-kwaliteitverhouding eerlijk is en dat de negatieve opmerkingen ongegrond zijn. Ons verblijf was meer dan bevredigend en voldeed aan onze verwachtingen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl