ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Intown Luxury House

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Afgrijselijke ervaring afgelopen zondag in Rome bij INTOWN LUXURY HOUSE, waar luxe niet terug te vinden is in het gedrag van de manager. Na het boeken van een kamer werd ik benaderd door de receptie die aangaf dat ik een boete van 60 euro moest betalen als ik na 15.00 uur zou arriveren. Verbijsterd wees ik erop dat dit belachelijk was, aangezien de structuur altijd open zou zijn, en ik dreigde het voorval te recenseren om andere potentiële gasten te waarschuwen. Vervolgens werd ik verbaal aangevallen door de manager die dreigde mijn kamer te annuleren omdat ik het niet waard was. Ik nam direct contact op met Booking, die aangaf dat ik me bij de accommodatie moest melden, aangezien ze verplicht waren om hun verplichting na te komen. Om 13.45 uur meldde ik me bij de zeer kleine, vuile en stinkende receptie vol schimmels aan het plafond, waar de dienstdoende persoon (was hij wel regulier aangenomen?) me vertelde dat de kamer niet meer beschikbaar was. Na opnieuw contact opgenomen te hebben met Booking, werden ze professioneel en vriendelijk en regelden ze een betere accommodatie in de buurt, waarbij de extra kosten bij Intown Luxury House in rekening werden gebracht. Voor beoordelingen over de kamers, die ik niet gezien heb, raad ik aan om de vele slechte recensies van andere gasten te lezen. Er zal vast wel een positieve recensie zijn die is betaald. Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom ze hun vergunning om kamers te verhuren nog niet is afgenomen. Ik zal zo snel mogelijk contact opnemen met de afdeling Hygiëne en de Arbeidsinspectie. TEN ZEERSTE AFRADEN aan degenen die houden van transparantie, netheid, rust en welzijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We zijn momenteel op locatie. Er is wat lawaai in de ochtend, naast het geluid van de airconditioning. Een paar oordopjes zijn handig. De locatie is goed en de service is uitstekend. Het ontbijt is inbegrepen, maar wordt geserveerd in het restaurant naast het hotel en niet vóór 08.30 uur voor de Italiaanse optie of om 09.30 uur voor de continentale variant. Het geluid dat we horen komt van renovatiewerkzaamheden in kamers 1 en 2 onder ons appartement nummer 4, wat niet ideaal is.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Positieve aspecten: - De gunstige locatie van de accommodatie. - Flexibele uitchecktijd van 12:00 uur om compensatie te bieden voor andere kwesties die later toegelicht zullen worden. - De vriendelijke behandeling die we kregen in de ontbijtruimte, die los staat van het hotel. Negatieve aspecten: - Kort van tevoren, om 20:30 uur op de dag voor onze aankomst, werd ons verteld dat we de eerste nacht in een kamer zouden doorbrengen in plaats van in het geboekte appartement, wat problemen opleverde met onze 7 maanden oude baby. - Het appartement en de kamers maken deel uit van een woongemeenschap, niet van een regulier hotel. Deze worden gebruikt als vakantieverblijven. - Het appartement mist essentiële voorzieningen zoals een koelkast, afzuigkap en goed snijdend mes, waardoor het meer lijkt op een kamer met enkele extra's. - We hadden het appartement geboekt zodat we eten konden bereiden voor onze baby en flessen konden opwarmen in een magnetron, maar deze voorzieningen ontbraken. - De enige koelkast was een minibar in de kast die niet goed functioneerde en gevuld was met drankjes die deel uitmaakten van de minibar. - Gebrek aan onderhoud, zoals slecht sluitende gordijnen en loszittende kranen, zorgde voor ongemak. - Een ongelukkig incident waarbij een stekker brak tijdens het verplaatsen van meubels leidde tot onterechte beschuldigingen vanuit de accommodatie. - Geluidsoverlast van andere gasten en de nabijheid van de kamer tot de trap en lift zorgden voor verstoring. - Beperkte grootte van de lift en het ontbreken van 24-uursreceptie waren ongemakkelijk. - Gebrek aan schoonmaakservice en beperkte stopcontacten in de kamer zorgden voor ongemak. - Ontbreken van douchegel en onhandige opstapjes met verlichting in het appartement veroorzaakten enkele ongemakken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Onze drie overnachtingen in dit hotel waren fantastisch! De kamer was onberispelijk en bood een oase van rust zonder last te hebben van omgevingsgeluiden. De receptioniste was ontzettend vriendelijk en gedienstig. Het ontbijt in het gezellige café aan de overkant was een waar genot; vooral de verrukkelijke pistachecroissant was een grote favoriet. Mocht ik ooit weer naar Rome gaan, dan is dit hotel zeker mijn eerste keuze voor een verblijf. Een absolute aanrader!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

We werden hartelijk ontvangen in dit hotel met vriendelijk personeel en schone kamers, hoewel die wat aan de kleine kant waren. De locatie was perfect, want alles was op loopafstand in het centrum te vinden. Het ontbijt was echter teleurstellend met lauwe thee en oud lijkende croissants en broodjes. Helaas hadden we vanaf dag één geen warm water in onze normale kamer voor twee personen. Na melding werd de manager erbij gehaald en na 2 uur zoeken naar een oplossing, kregen we uiteindelijk een upgrade naar een junior suite. De manager verontschuldigde zich herhaaldelijk en was erg vriendelijk. We besloten om geen aanbevelingen meer van het personeel te vragen, aangezien we twee keer eerder slecht hadden gegeten na hun suggesties.



© 2007-2025 ReisChecker.nl